مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ ای خدای خوشگلم از ناصر عبداللهی

با یه کار زیبا از ناصر عزیزمون در خدمت شما دوستان عزیزم هستم به نام ای خدای خوشگلم. البته این اسمو خودم براش گذاشتم. نمیدونم واقعا اسم آهنگ چیه... ولی اگه نشنیدید امیدوارم دانلود کنید و از شنیدن این کار بسیار دلنشین لذت ببرید. کار بعدی که میخوام بزارم آهنگ گل گلخونه از عارف هست که با صدای ناصر عزیز خونده شده. اگه شنیدید برام کامنت بزارید که یه کار دیگه ای براتون بزارم. شاد باشید دوستان خوبم...






دانلود آهنگ ای خدای خوشگلم با صدای ناصر عبداللهی


دانلود آهنگ گریه کردم با صدای احسان سلیمانی مقدم

سلام. دوستای گلم امروز میخوام آهنگی از یک هنرمند اهل سیستان و بلوچستان براتون بزارم که زحمت کشیدند کارهاشون رو برام فرستادند. ایشون یکی از طرفداران ناصر عزیز هستند و به همین دلیل چند تا از کارهای ایشون رو هم بازخونی کردند. نام ایشون آقای احسان سلیمانی مقدم هست و از هنرمندان خوب و دوستان خوب وبلاگی ما هستند که همیشه با نظرات خوبشون من رو به آپ کردن وبلاگ تشویق کردند. یکی از کارهاشون که بازخونی گریه کردم از ناصر عزیز هست رو براتون میزارم. به این امید که دوست داشته باشید. با تشکر از آقای احسان سلیمانی مقدم و آرزوی موفقیت روز افزون ایشون در امر هنر.

دانلود آهنگ زیبای یارم یارن از عمران طاهری

امروز دانلود آهنگ شاد و زیبای یارم یارن از عمران طاهری عزیز رو براتون میزارم. کار قشنگیه که بازخونی یکی از کارهای آلبوم قدیمی عمران به نام شب خاکستری هست که اون کار با اسحاق احمدی عزیز خوانده شده. هر دو کار رو براتون میزارم که کسانی که نشنیده اند هر دو کار رو بشنوند. من خودم کار قدیمی رو بیشتر دوست دارم. هر چند کار جدید هم خیلی زیباست. به هر حال شاید به اون کار عادت کرده بودم. نمیدونم... هر کسی یه نظری داره دیگه. دوست دارم نظر شما رو هم بدونم. اگر گوش دادید و دوست داشتید نظرتون رو بگید. ممنون میشم. ضمنا کسانی که نی انبان و سازهای بوشهری دوست دارند مطمئنا از این کار لذت میبرند. حتما دانلود کنید...




ترانه و ملودی : اسحق احمدی | تنظیم : عمران | میکس و مسترینگ : بهنام شهرکی

نی انبان : ایمان سیاه پوشان | سازهای کوبه ای : ایمان سیاه پوشان , حمید اکبری
کلام فارسی : مهدی کریمی منصوب | رویا احمدزاده


دانلود آهنگ جدید یارم یارن از عمران طاهری




و این هم آهنگ یارم یارن قدیمی با همخوانی اسحاق احمدی:


دانلود آهنگ قدیمی یارم یارن از عمران طاهری و اسحاق احمدی



دانلود آهنگ مرد سرگردان از زنده یاد ویگن

سلام. امروز دوست دارم یه آهنگ بزارم که هیچ ربطی هم به این وبلاگ نداره. ولی خوب خیلی باهاش خاطره دارم و خیلی هم دوستش دارم. یه کار خیلی زیبا از زنده یاد ویگن عزیز. امیدوارم گوش کنید و لذت ببرید.