مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ کمتر شنیده شده ای از ناصر عزیز

با سلام خدمت دوستان خوبم و عرض معذرت بابت دیر آپ کردن وبلاگ که دلیلش هم چیزی جز گرفتاری های درس و زندگی نیست. امیداورم با لطف همیشگی تون بنده رو ببخشید. اول اینکه خیلی دنبال کار آرام دل گشتم منتها متاسفانه اینجا ندارم. انشالله برای ایام عید به سیستم قدیمم دسترسی پیدا میکنم و براتون میزارم. در عوض براتون کاری میزارم که مطمئنم از شنیدنش بینهایت لذت میبرید. اسم آهنگ رو نمیدونم. ولی خودم نام عاشق خدا رو براش گذاشتم... حتما گوش کنید و لذت ببرید.


ضمنا عکسی که گذاشتم کارت امضای ناصر عزیزه که در کنسرت کرج به یادگار گرفتم و خیلی دوستش دارم. البته قبلا هم گذاشته بودم. ولی خوب ناصر هیچ وقت تکراری نمیشه...



دانلود


نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:16 http://ahledarya.blogsky.com/



/بی تا/

فدای تو

fatima سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:55 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

این آهنگو شنیده بودم کار فوق العاده ایه.. مرسی ویدا جان
صدای همیشه زنده همیشه ماندگار.

خواهش میکنم عزیزم...

رامین چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:02 http://raminalinejadsari.blogfa.com/

سلام و عرض ادب خدمت دوست خوبم.تشکر ویژه بابت زحماتی که برای پررنگتر شدن یاد ونام ناصریا تو دله طرفداراش میکنین...........ممنونم بابت گذاشتن آهنگ زیبای ناصریا .دستتون درد نکنه ...اما آهنگ آرام دل رو حتماْ پیدا کنید چون واقعاْ این کار ناصریا قشنگه ُمن بخش ابتدایی این کار رو گوش کردم اما خوشحال میشم کامل این آهنگ رو تو ی وبلاگت بذاری درضمن خوشحال میشم به وبلاگم یه سری بزنید..ولی به قشنگی وبلاگ شما نیست.بازهم نهایت سپاس رو ازشما دارم ویدا خانوم.

سلام. من ممنونم آقا رامین که شما به این وبلاگ سر میزنید. حتما به وبلاگ شما هم سر میزنم... باور کنید اینجا نداشتمش. خیلی گشتم. ولی عید حتما میرم سر میزنم و کل فایل ها رو سی دی میکنم و میارم. آرام دل رو هم براتون میزارم. بازم ببخشید...

رامین دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 http://raminsari.blogfa.com

سلام خدمت دوست خوبم..صرفاً جهت اطلاع شما عرض کنم آدرس وبلاگم رو تغییر دادم.....بازم ممنون که به وبلاگم سر میزنید.از شما و فاطیما خانوم نهایت تشکر رو دارم....آدرس وبلاگ جدیدم.http://raminsari.blogfa.com

ممنون

سامان پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:15

ای کاش ناصر عزیز زنده بود ...
تا آلبوم معنوی رو آماده میکرد و این آهنگارو بازخوانی میکرد.

ممنون.

هانی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 http://iroooni.ir

سلام
مرسی.دستت درد نکنه.مث همیشه زیبا بود.
پیشاپیش عید رو به همه دوستان تبریک میگم.ناصر جان عیدت مبارک

http://iroooni.ir/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%DB%8C/

یاسمین چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

دوست عزیز سلام.ببخش که وقت نشد زودتر بیام و تبریک بگم.اما الان اومدم.سال جدید انشاالله بر تو مبارک باشه و پر از اتفاقات خوب و خیر و سرشار از سلامتی و موفقیت...
عیدت مبارک[گل][گل][گل]

سلام دوست عزیزم. عید شما هم مبارک. اتفاقا اولین نفری هستی که تبریک گفتی. ممنونم. انشالله سال خوبی داشته باشی

سامان شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:34

امیدوارم دلتون همیشه بهاری باشه.
بهارتون مبارک.
منتظر پست مخصوص عید بودم . تا عیدو تبریک بگم...

همچنین
به جاش الان ګاری میزارم که حتما نشنیده بودید

رامین یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 http://raminsari.blogfa.com/

سلام درود فراوان خدمت شما دوست خوبم ویدا خانوم در ابتدا سخنم -سالی سرشار از عشق و پاکی رو برای شما وخانواده محترمتون آرزومندم و دوم اینکه وبلاگم بدون وبلاگ شما ناقصه .دوست دارم با گذاشتن آهنگهای کمتر شنیده شده ناصریادر وبلاگتون ما رو در راستای تحقق یاد و خاطره ی ناصریای عزیز همراهی کنید و از شما تقاضا دارم آهنگ آرام دل رو در ابتدا واسمون در وبلاگتون قراربدین چون علاقه خیلی زیادی به این آهنگ دارم.آهنگهای دیگه نظیر قبله حاجات وچشمای اهو وخوشا فصلی و ... رو هم در وبلاگتون قرار بدین.باتشکر بسیار فراوان ازشما دوست خوبم

سلام سال نو شما هم مبارک باشه
آهنګ آرام دل رو قرار شد صدیقه جان برام بفرسته
حتما در اسرع وقت براتون میزارم
باز هم ممنون که سر میزنید

milad دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:08

سلام کسی میدونه اسم این اهنگ چیه .و لینک دانلدش بده لطفا
همه ی فصل جوونیم پا به پای عاشقی رفت. تا رسیدم به تو عمرم مثلعطر رازقی رفت. دل من تو این جزیره واسه هر دلی پناه بود.222

فاطیما سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:44 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

خبری ازت نیست دختر! چه خبرکجایی؟

ګرفتار درس و امتحانات هستم عزیزم

رامین چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:19 http://raminsari.blogfa.com

سلام خدمت دوست گرامی و ارجمندم ویدا خانوم...دستتون درد نکنه ازاینکه به فکر گذاشتن این آهنگ(آرام دل )در وبلاگتون بودید .بی صبرانه منتظر شنیدن کارهای نشنیده ناصریا در وبلاگت هستیم.مخصوصاْ این آهنگ..واقعاْوبلاگت همیشه از تازگی خواستی برخورداره اما چه خوب میشد هرماه دو آهنگ ناصریا میذاشتید ولی در هرصورت وبلاگتون زیباست...ممنون از شما که انقدر ماهید...

ممنون از محبتتون آقا رامین عزیز. وبلاگ خوبی دارید حتما در لیست پیوندهام قرار.میدم. الان با گوشی هستم. در اسرع وقت این کارو انجام میدم. خوشحالم که این کار ناصر عزیزم دوست داشتید. دوست داشتم برای عید این کارو بزارم که متاسفانه نرسیدم. بازم سر بزنید حتما کارای دیگه ای هم هست که خوشحالتون کنه:-)

ارین جمعه 19 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 16:24

وقت بخیر..یه ترانه از استاد عبدالهی عزیز..اوایل کا شون از رادیو مشهد بخش شد که می خونندن..که شاید عسیی هم یا علی گفت..در مدح حضرت علی علیه السلام بود شما این ترکو ندارید؟!متشکرم اگر به ایمیل من ارسال کنید.

ز لیلایی شنیدم یا علی گفت...
چشم. سر فرصت براتون ارسال میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد