مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ باران وفا با صدای جاودان ناصر عبداللهی

وقتی که عشق تو باران وفان

وقتی که ذکر تو دنیای صفان

وقتی که ذره وا ذره ی وجود

تشنه ی حمد و عبودی خدان



این کار زیبا را می توانید از همین جا دانلود نمایید..



باران وفا

نظرات 10 + ارسال نظر
fatima شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

ای جان... خیلی خوب بود.

مسعود بندرعباسی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:50

با عرض سلام و ادب چه عکس قشنگی گذاشتین بازم از ناصر عزیز بزارید خیلی تکن ولله بی او ناتن زندگی شادش بگردم اون خنده ها ...... با پاس از زحمات هایی که میکشید

ممنون. انشاالله..

رامین از ساری دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:44 http://baro0n.blogsky.com/comments/post-94

سلام..داداش آهنگ ای آرام دل رو از ناصر عبداللهی برای دانلود بذار چون این آهنگ رو در مستند ناصر دیدم

رامین از ساری سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:53 http://baro0n.blogsky.com/comments/post-94

سلام گرم خدمت دوست عزیزم..تشکر از همه ی زحمات شما...کارهای ناصر عزیز از جمله ای آرام دل..شاهد ناصر..صبوح القدوس..دستان خدا...خوشا فصلی..چشمای آهو....حتماْ در اسرع وقت توی وبلاگتون قرار بدین.. با قاطعیت تمام میتونم اینو بگم متفاوت ترین وبلاگ..چه از نظر آهنگ های ناصر و چه تصاویر ناصر عزیز..غیر از وبلاگ شما جایی نمیشه این آهنگها رو پیدا کرد..تشکر بسیار زیاد ازشما دوست خوبم و همچنین ارادت خاص شما به ناصر عزیز..امیدوارم با گذاشتن آهنگهای دیگر ناصر در وبلاگتون ُوبلاگتون ُاین وبلاگ پر طرفدارتر از همه ی وبلاگ ها بشه..

ممنون از لطفتون. حتما.. ضمنا خوشا فصلی رو فکر میکنم قبلا گذاشتم.

سامان پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:33

خیلی زیبا بود.ممنون.
کیفیت خیلی خوبی هم داشت.بازم ممنون.

رامین از ساری چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:54 http://baro0n.blogsky.com/comments/post-94

سلام خدمت دوست خوبم..دوست دارم این بارکه آهنگی که میذارید توی وبلاگتون آهنگ ای آرام دل از ناصریا عزیز باشه..ویدا خانوم وبلاگتون واقعاْ متفاوت وزیباست.

سلام. این نظر لطف شماست. سر فرصت حتما میزارم.

رامین از ساری جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:34 http://baro0n.blogsky.com/comments/post-94

سلام خدمت دوست خوبم...یه پیشنهادی دارم اونم اینه که آهنگهای ناصر و هرماه دو تاشون رو برای دانلود بذارید.چون من همیشه به عشق ناصر عزیز و زود زود میام به وبلاگتون سر میزنم..چون یه ماه انتظار برای آهنگهای نشنیده شده ی ناصریای عزیز واقعاْ سخته.یعنی اینجور بهتون بگم:ناصر تمام زندگیمه..از شما درخواست دارم آهنگ ای آرام دل و قبله ی حاجات رو این سری برای دانلود بذارین....ویدا خانوم هزار هزار تشکر از اینکه یاد ناصریا تو دلهای طرفدارانش پررنگتر میکنید...

سلام دوست عزیز. ممنون بابت پیشنهادتون. من که ماهی چند بار آپ میکنم... ولی چشم. باور کنید خیلی گرفتار درس و دانشگاه و پروژه هستم. واسه همین کمتر میتونم سر بزنم. شما به بزرگی خودتون ببخشید. در اولین فرصت کاری که خواستید رو براتون میزارم. یه دنیا ممنون بابت لطف همیشگیتون.

رامین از ساری یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:08 http://baro0n.blogsky.com/comments/post-94

بیت شعر اهنگ (ای آرام دل).....ای ارام دل . آرام دل ذکر تو صفای هرمحفل..به غیر ازتو مه یارو یاورم نی..به غیر ازتو مه هیکه در باورم نی.........نمیدونم حالا اسم ای آهنگو درست گفتم یانه؟اما ممنون میشم این اهنگو برای این سری بذاری.......نهایت تشکر رو از شما دارم......ویداخانوم

باور کنید اینجا ندارم... حتما در آینده براتون میزارم

رامین از ساری شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 http://baro0n.blogsky.com/comments/post-94

سلام...باسپاس ازشما..مارو ببخشید که خیلی اذیتتون میکنیم...ولی بزنید به حساب عشقی که به ناصریای عزیز داریم...ما همچنان منتظر گذاشتن آهنگ ناصریا هستیم...ای ارام دل و آهنگ قبلهءحاجات.......بازهم پوزش فراوان بابت اینکه مزاحمتون میشیم...ویدا خانوم

صابری جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:28

خواهش میکنم آهنگ شاهد ناصر رو بذارید آخه خیلی وقته دنبالش میگردم هیچ جا پیداش نکردم

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد