مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

فایل صوتی اجرای زنده عمران طاهری

دوستان کاری از عمران عزیز به دستم رسید که میزارم شما هم بشنوید. اجرای زنده در یکی از کنسرتهای بندرعباس.



دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
سامان چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:26

سلام
خیلی قشنگه.
ممنون.

سلام. چه با انرژی بود آفرین.

آره منم دوسش داشتم

مهسااا یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:31

نامبر وان!!!!!

رامین شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:10 http://raminsari.blogfa.com

سلام و عرض ادب خدمت ویدا خانوم----من همچنان منتظر آهنگ ای آرام دل از ناصریام-- منو ببخشید بابت این همه سماجت ---عطشی که نسبت به این آهنگ ناصریا دارم غیر قابل وصفه --امیدواریم در آپهای بعدی شاهد کارهای این بزرگمرد جهان در وب زیباتون باشیم.به امید دیدارهای آینده.

آقا رامین به محض اینکه به دستم برسونن میزارم. من شرمنده

سامان شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:41

سلام.
حتما به آخرین پست این صفحه سر بزنید:
http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com/page/4

یاسمین جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام بر شما.فقط اومدم بگم که بی نهایت ازتون ممنونم که این ترانه بسیار زیبا و دلنشین را از عمران عزیز و خوش صفا در اختیارمون گذاشتید.از روزی که دانلودش کردم کار شب و روزم شده شنیدن این ترانه.خیلی باهاش ارتباط برقرار کردم البته مثل اکثر کارهای این هنرمند خوش صدا.
باز هم ممنون.
ما مثل همیشه منتظر این اتفاقات خوب در وبلاگ خوب شما هستیم.
یاعلی.

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد