مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ عمران طاهری به مناسبت سالگرد ناصر عزیز (سرنوشت)

این روزها حال و روز خوبی ندارم. از آذر بدم میاد.. از شب یلدا خاطره خوبی برام نمونده... فقط یادآور خاطرات بد سال هشتاد و پنج هست. روزهایی که فقط دوستداران اون عزیز میدونن چقدر تلخ بود! لعنت بر آذر...





دانلود آهنگ عمران طاهری به مناسبت سالگرد ناصر عزیز (سرنوشت)



نظرات 4 + ارسال نظر
Arshia یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 http://pc-iran.ir

مرســــی زیبا بود

فاطیما یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:00

بگذراید اگر هم نه بهاری باشم/ شاعر سوخته گلهای سهاری باشم/میتوانم که خودم را بسرایم هرچند.../ نتوانم که همانند قناری باشم/معنی پیر شدن ماندن مردابی نیست/پیرم اما بگذارید که جاری باشم /کاری از پیش نبردم همه ی عمر ولی/ شاید این لحظه ی نایافته کاری باشد/همچنان طاقت فرسوده شدن با من نیست/نپسندید که در لحظه شماری باشم/ همه ی درد من این است که میپندارم/ دگر ای دوست من دوست نداری باشم/مرگ هم عرصه ی بایسته ای از زندگی است/ کاش شایسته ی این خاکسپاری باشم....
..........................................

هانی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام ویدا جان.دست گلت درد نکنه.از عمران هم خوشم میاد .صداش شبیه صدای ناصر عزیزمه

سلام. خواهش میکنم.

فاطیما سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:43 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

بمن سر بزن ویدا جان .

حتما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد