مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ مه حیرونوم با صدای صدیقه فهیمی

برای دوستانی که علاقه به صدای صدیقه ی عزیز دارند آهنگ مه حیرونوم رو با صدای زیبای این عزیز و تنظیم خوب عمران طاهری میزارم به این امید که مورد پسند شما دوستای گلم قرار بگیره. توضیح این که صدیقه جان خواهر خانم ناصر عزیز هستند که صدای بسیار زیبایی دارند. منتظر نظرات خوبتون هستم.



دانلود آهنگ زیبای مه حیرونوم با صدای صدیقه فهیمی

دانلود آهنگ دل عاشق با ورژن قدیمی

دوستان گلم کارهایی که درخواست کرده بودید رو حتما براتون خواهم گذاشت. در حین گشتن به کار دل عاشق با ورژن قدیم برخوردم که شنیدنش برای شما هم خالی از لطف نیست. مطمئن باشید خیلی زود کار بعدی رو براتون میزارم. راستی نظرتون رو دوست دارم در رابطه با این کار و مقایسه اون با ورژن جدیدش در آلبوم رخصت بدونم.




دانلود آهنگ دل عاشق با ورژن قدیمی در آلبوم ببین کجا...

دانلود آهنگ راز مبهم با صدای ناصر عبداللهی

سلام. دوستان یه چند روز دیگه دوباره از سیستمم دور میشم و شاید کارهایی که دوست دارید رو نتونم تا مدتی براتون بزارم. واسه همین اگه دنبال کاری هستید که فکر می کنید داشته باشم، تا چند روز آینده برام کامنت بزارید. الان هم کار زیبای راز مبهم رو که خیلی دوست دارم برای کسانی که نشنیده اند میزارم به امید این که دوست داشته باشند. شاد باشید...



دانلود آهنگ راز مبهم با صدای ناصر عبداللهی