مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود مهر علی و زهرا

یه مدته بازدیدهای وبلاگم رو چک میکنم. بیشترین مراجعه برای دانلود آهنگ مهر علی و زهرای ناصر عزیزه. با توجه به اینکه امروز سالگرد ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه بود، لینک دانلود  این آهنگ زیبا رو برای دوستای خوبم میزارم و این روز مبارک رو به همه تبریک میگم....




دانلود مهر علی و زهرا با صدای همیشه جاوید ناصر عبداللهی


ضمن این که  امروز روز عقد تنها برادرم حمید هم بود. برای عروس خوشگلمون و داداش گلم هم آرزوی خوشبختی میکنم.


همیشه شاد باشید، انشالله


دانلود آهنگ مزن سنگ ناصر عبداللهی

دیروز داخل فایل های صوتی ام به آهنگ قدیمی مزن سنگ ناصر عزیز برخوردم که دیدم خالی از لطف نیست برای دوستانی که درخواست کرده بودند فایل صوتی رو بزارم.


البته این فایل از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست ولی به نظر من صدای ناصر هر طور که به گوش برسه زیبا و دلنشینه...





دانلود