مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ نجابت از ناصر عبداللهی

بنا به درخواست یکی از دوستان دانلود اصل آهنگ نجابت ناصر عزیز رو هم میزارم


این کار از آهنگ های قدیمی ناصر عزیزه که خیلی سال پیش در منزل کار کرده و جزء آلبومهای پخش شده از ایشون نمی باشد. کار فقط با یه ارگ ساده casio 670 ضبط شده ولی فقط ببینید چقدر عالی و دلنشینه این کار بی نظیر...

درود بر آهنگسازش!






دانلود آهنگ نجابت ناصر عبداللهی


امیدوارم لذت ببرید


***جاوید یاد و نام ناصریا***



دانلود آهنگ نجابت از عمران طاهری

سلام سلام به همه دوستای خوبم


امروز یه کار از عمران عزیز شنیدم که واااااااای..............


قشنگ ترین کار ناصر عزیززززززززززززو بازخونی کرده واقعاااااا محشره. همون گلبرگ گل لالای گل......


عالی عالی عاااااااااااالی........


اینقدر ذوق کردم که میدونم همه دوستایی که نشنیدن هم همین حسو پیدا میکنن بعد شنیدنش....


مرسی عمران عزیز... مررررررسی........




دانلود


ممنون از دوستی که بهم گفت دانلودش کنم. ممنونننننننننم... چون میدونست عاشق این آهنگم.....


دانلود آهنگ زیبای من دوسِت دارم از عمران طاهری


دانلود آهنگ بسیار زیبای من دوسِت دارم از عمران طاهری...






دانلود



منبع سایت http://www.bandariha4.com

دانلود آهنگ رمیکس حمید اصغری

یه کار خیلی شاد و خوشگل از حمید اصغری میزارم رمیکس آهنگهای قدیمه.


امیدوارم دوست داشته باشید...





دانلود آهنگ رمیکس حمید اصغری