مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ جدید عمران طاهری و فرید افشار به نام به یادتم

ترانه از زنده یاد ناصر عبداللهی


اثری از عمران طاهری و فرید افشار


کاری بسیار زیبا. پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید...




دانلود


نظرات 2 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:27

سلام خدمت شما خواهر خوبم ویدا خانوم عزیز،همانطور که مستحضرید سرور های بلاگفا در حال ارتقاست بنابراین باید در وبتون اعلام کنم دسترسی به وبلاگ بنده امکان پذیر نیست،از این رو کمی با مشکل آپ وب مواجه شدیم که امیدوارم هرچه زودتر رفع مشکل بشه وما هم در خدمت دوستداران ناصریای عزیز باشیم،اما همیشه وبتون رو دنبال میکنم ،و همچنان منتظر کارهای نشنیده ناصریا هستیم،از دیار سرسبز پایتخت بهارنارنج شهر زیبای ساری سلام مارو پذیرا باشید.

سلام خدمت شما برادر مهربونم. انشالله که زودتر مشکل بلاگفا حل بشه. ما هم بی صبرانه منتظر آپ جدید شما هستیم. ممنون که سر میزنید.

فاطیما چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:04 http://khalvatkade-6964.blogfa.com/

عالی بود
مرسی از مطالب خوبت عزیزم
امیدوترم هرجاهستی عالی باشی و سرحال

ممنونم عزیزم. همچنین شما:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد