مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ زیبای یارم یارن از عمران طاهری

امروز دانلود آهنگ شاد و زیبای یارم یارن از عمران طاهری عزیز رو براتون میزارم. کار قشنگیه که بازخونی یکی از کارهای آلبوم قدیمی عمران به نام شب خاکستری هست که اون کار با اسحاق احمدی عزیز خوانده شده. هر دو کار رو براتون میزارم که کسانی که نشنیده اند هر دو کار رو بشنوند. من خودم کار قدیمی رو بیشتر دوست دارم. هر چند کار جدید هم خیلی زیباست. به هر حال شاید به اون کار عادت کرده بودم. نمیدونم... هر کسی یه نظری داره دیگه. دوست دارم نظر شما رو هم بدونم. اگر گوش دادید و دوست داشتید نظرتون رو بگید. ممنون میشم. ضمنا کسانی که نی انبان و سازهای بوشهری دوست دارند مطمئنا از این کار لذت میبرند. حتما دانلود کنید...




ترانه و ملودی : اسحق احمدی | تنظیم : عمران | میکس و مسترینگ : بهنام شهرکی

نی انبان : ایمان سیاه پوشان | سازهای کوبه ای : ایمان سیاه پوشان , حمید اکبری
کلام فارسی : مهدی کریمی منصوب | رویا احمدزاده


دانلود آهنگ جدید یارم یارن از عمران طاهری




و این هم آهنگ یارم یارن قدیمی با همخوانی اسحاق احمدی:


دانلود آهنگ قدیمی یارم یارن از عمران طاهری و اسحاق احمدی



نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:11

عااااااااالی حرف نداشششششششششتتتتتتتتتتتتتتتتتت!

خوشحالم که دوست داشتید...

mina پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 17:36 http://www.kelidvajeh.ir

سلام دوست عزیز
لطفا ما را بانام کلید واژه آزمون نظام مهندسی لینک کنید همچنین شما می توانید با عضویت در قسمت همکاری در فروش سایت کلید واژه ودریافت لینک بازاریابی و قرار دادن لینک ها در گروه،کانال،سایت یا وبلاگ خود به ازای هر فروش 20% پورسانت دریافت نمایید
برای اطلاع بیشتر از لینک زیر یا شماره09151361344
www.kelidvajeh.ir
لینک همکاری در قسمت فروش
http://kelidvajeh.ir/%D9%86%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد