مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ مرد سرگردان از زنده یاد ویگن

سلام. امروز دوست دارم یه آهنگ بزارم که هیچ ربطی هم به این وبلاگ نداره. ولی خوب خیلی باهاش خاطره دارم و خیلی هم دوستش دارم. یه کار خیلی زیبا از زنده یاد ویگن عزیز. امیدوارم گوش کنید و لذت ببرید.


نظرات 5 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08

درود و سپاس بابت اینکار
روحش شاد و چه کار خوبی که یادی از این مرد بزرگ کردی.

شروع آهنگ و کلا شکل آهنگ خیلی شبیه کارای ناصر عزیزه

روحشون قرین رحمت الهی

خیلی خوشحالم که کارو گوش دادید و دوست داشتید. بله کار بسیار زیبا و دلنشینیه. ممنونم که نظر میدید. شاد و سلامت باشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:56

tanx for music of vign....very nice

ممنون!

علیرضا نجیب پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41

لیدا اگه بگردی خیلی ممنون میشم یادت نره

من ویدام نه لیدا :-)) فعلا یه کم سرم شلوغه مهمونداریم. باشه انشالله سر فرصت. شرمنده.

منیر دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25

زیبا بود. عکسی که گذاشتی هم دوست داشتم.

نهال یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 00:58

eeeeeeeeeeeeeeeeey donya.daghamo taze kardi ba in ahang.age bedoni che roza shabaie ro yadam avordi.man ba in tarane vigen zendegi kardsm.zejeha zadam.akhhhhhey

خودم هم بخاطر خاطراتی که از این کار داشتم گذاشتمش داخل وبلاگ. واقعا کار قشنگ و خاطره انگیزی هست. خیلی دوستش دارم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد