مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ گریه کردم با صدای احسان سلیمانی مقدم

سلام. دوستای گلم امروز میخوام آهنگی از یک هنرمند اهل سیستان و بلوچستان براتون بزارم که زحمت کشیدند کارهاشون رو برام فرستادند. ایشون یکی از طرفداران ناصر عزیز هستند و به همین دلیل چند تا از کارهای ایشون رو هم بازخونی کردند. نام ایشون آقای احسان سلیمانی مقدم هست و از هنرمندان خوب و دوستان خوب وبلاگی ما هستند که همیشه با نظرات خوبشون من رو به آپ کردن وبلاگ تشویق کردند. یکی از کارهاشون که بازخونی گریه کردم از ناصر عزیز هست رو براتون میزارم. به این امید که دوست داشته باشید. با تشکر از آقای احسان سلیمانی مقدم و آرزوی موفقیت روز افزون ایشون در امر هنر.

نظرات 3 + ارسال نظر
وب مانی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:40

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

احسان جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:34

سلام ویدا جان

این لینک آهنگو من توی یکی از وبلاگ های مرتبط با ناصر گیرآوردم
ببین میتونی فایل کاملشو گیربیاری چون ناقصه این ترک

کلا آهنگ هایی از این زمان ناصر داری؟

بعدشم شنیدم ناصر با مهرداد نصرتی آهنگ زیاد داشته آماده میکرده که به گفته ی خوده مهرداد نصرتی حدود 100 ترک هنوز در وبسایت ها نیست
یعنی میشه امید داشت در آینده آلبوم جدیدی از ناصر باز تولید بشه؟

اینم لینک آهنگی که گفتم

http://s1.picofile.com/file/7876021177/Ay_Khoda.mp3.html

ضمنا ناصر یک آهنگ با یک خواننده ی یزدی خونده بودش که من در اوایل دهه 80 از تلویزیون ضبط کردم با ترانه

باز هوا شور برانگیز شد / باغچه ها نغمه طرب خیز شد
............
ایت آهنگو ببین گیر می تونی بیاری

شرمنده بخدا

ممنون

سلام.
بله این کار رو دارم. اتفاقا یکی از دوستدارن با همین آهنگ زندگینامه ناصر عزیز رو ساختند که فکر میکنم در سایت ناصر عزیز و دوستان دیگه موجود باشه. سه تا ترک جدا بود زمانی که من دانلود کردم. از زمان این کار بله، کارهای زیادی هست که اگه بدونم دوست دارید به مرور براتون میزارم. اکثر بچه ها این کارها رو دارند. از آلبومهای رام و کارهای معنوی ایشون هست. یه سری کار قدیمی دیگه هم هست. انشالله سر فرصت براتون میزارم.
کاری که با خواننده یزدی گفتید رو متاسفانه نشنیدم. اگر به دستم رسید حتما.
ضمنا من هم از خود آقای نصرتی همین حرف رو شنیدم. امیدوارم که این طور باشه. خود من به شخصه جز کارهای آلبوم رخصت بعلاوه یکی دو تا کار دیگه که در این آلبوم به بازار نیومد، و کارهای معنوی کار دیگه ای نشنیدم. یه سری تک آهنگ بود که همه از طریق همین وبلاگ ها پخش شده. من هم مثل شما امیدوارم.

احسان شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:36

ممنون ویدا جان از محبتت

تازه امشب لینکو دیدم
منت گداشتی

پیروز باشی

وظیفه ست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد