مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ شهلا با صدای ناصر عبداللهی

سلام. این هم آهنگ شهلا بنا به درخواست دوستان عزیز.




دانلود آهنگ شهلا با صدای ناصر عبداللهی


نظرات 4 + ارسال نظر
م.ر شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:13

یک عکس از یک بندری اصیل..یادش گرامی و روحش شاد...ارزوی موفقیت برای شما

علیرضا نجیب دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

سلام ویدا به به چه آهنگ زیبایی فک کنم مال اون موقعه که ناصر توی عروسی ها میخونده درسته؟؟ به هرحال خیلی زیباست
یه سر هم به من بزن آهنگی جدید و زیبا گذاشتم امیدوارم این دفعه بتونم غافلگیرت کنم

سلام. حتما سر میزنم. مرسی

مهرانه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:28

با سلام خسته نباشید کم کم بوی مهر میاد ارزوی موفقیت برای نیا جان دارم خیلی دوستش دارم هرجا هستش هم ارزوی لبخند شادی برای خانواده ناصر دلم برای ناصر تنگ شده ویدا جان نیناجان چند ساله شده؟کلاس چندمه ماشائالله که روز به روز نازتر مییشه خیلی دوست داشتیه راستی انشائالله خودت هم خشبخت بشی که انقدر ناز ملوسی

ممنون...

ف چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:36

روحت شااااد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد