مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ مثل روزهای بارونی

یه مدته آمار بازدیدهای روزانه وبلاگ رو چک میکنم. خیلی از دوستان به دنبال آهنگ زیبای مثل روزای بارونی هستند که تصادفا سر از این وبلاگ در میارن. به همین خاطر این بار دانلود این آهنگ فوق العاده رو  برای دوستداران این کار گذاشتم. البته قولی که داده بودم سر جاشه. منتها به خاطر این ایام ، چند روزی به تعویق افتاده. با عرض پوزش از دوستان خوبم که این کار رو دارند و بارها و بارها شنیدند.





دانلود آهنگ مثل روزهای بارونی با صدای همیشه جاوید ناصر عبداللهی


نظرات 10 + ارسال نظر
امیر مهدی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:16

دست مریزار با همه عکس زیبای ناصر ممون از تو اخه خیلی ناصر را دوست دارم ممونم از تو ویدا خانم کاش کاش ناصر بدونه هنوز من و دوستان من منتظر برگشتن او هستیم از بهشت

سلام دوست عزیز. من هم از شما ممنونم. امیدوارم.

احسان چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:24

خدا بیامرزتت ناصر عزیز

تا ابد جاودانه باشی

هانی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:39 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام.مرسی ویدا جون.باز همونی شدی که انتظارشو داشتم.بازم پرکار و فعال.مرســـــــــــــــــــــــــــــــی

مرسی عزیزم...

هانی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام ویدای عزیز.خوبی؟ویدا جان ویدئویی مراسم سالگردهای ناصر عزیز رو نداری؟البته یه مقداری از وب آخرین ستاره تهیه کردم.ولی لینک بعضی پارتهاش خراب بود.اگه داشتی ممنونت میشم

هانی جان چرا دارم. منتها وسط آپلود ارور میده همه اش. شاید سرعت اینترنتم کمه. نمیدونم چرا نمیتونم آپلود کنم. کدوم مراسم مد نظرت هست حالا عزیزم؟

هانی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

فرقی نمیکنه.فقط کیفیتش خوب باشه.من تقریبا 13-14 ساله غیر ناصر عاشق خواننده ی دیگری نشدم.اولین بار با آهنگ ناصریا که تو جشن شبکه 3 اومده بود و مجریش مهران مدیری بود شناختمش.از اون موقع تمام کارهاشو دارم.این کارهایی هم که میذاری و کسی نداره مدام میام وبت دانلود میکنم آرشیوم کاملتر شه.مراسم سومین سالگردشو تقریبا دارم.غیراز اون سال چیزی داشتی ممنونت میشم

ببینیم چی میشه. بتونم حتما عزیزم.

علیرضا نجیب یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

میگم از مهدی افضلی خبری نیست ها دقت کردی فک کنم اونم وبلاگشو تعطیل کرده

هانی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

عید آمدو خنده به لبان شد / در ساز دلم شاد و روان شد

از تشنگی وسوز نخوردن / گوهر به کلامم رمضان شد

عید سعید فطر مبارک عزیز دلم

عید شما هم مبارک عزیزم...

علیرضا نجیب دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

یه سر به وب ما بزن ویدا ما که جز بازدید هایی هروزت هستیم

چشم.

ف چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:39

خوب شد یک وبلاگی انتخاب کردم که دنبالش کنم از مراسم تشییع جنازش فیلم جدید اگر داری بذار

سلام. خیلی خوش اومدی...

حسین - مدیر sgraph.ir دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:52

سلام ممنون من این آهنگ رو شب یلدا (دیروز) از رادیو آوا شنیدم و گفتم دانلود کنم
خیلی ممنون از شما

به وبسایت ما هم بیاین sgraph.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد