مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ هزار هزار از ناصر عبداللهی

دوستان سلام. از همه ی شما دوستان گلم که این مدت به وبلاگ سر زدید و به روز نشده بود عذرخواهی میکنم. یه مدت حسابی درگیر درس و امتحانات بودم. ولی الان با یه کار که کمتر شنیده شده از ناصر عزیز در خدمتتون هستم. امیدوارم لذت ببرید...





دانلود آهنگ هزار هزار با صدای ناصر عبداللهی عزیز


نظرات 9 + ارسال نظر
فروزان یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:25

سلام ویدا جان اول اینکه دلم برات تنگ شده دوم عیدت مبارک و سال خوبی داشته باشی بعد اینکه باهات کار دارم میشه لطف کنی شمارتو واسم توی ایمیل بدی میخوام صداتو بشنوم اگه میشه ممون میشم خیلی دوست دارم موفق باشی در امتحانت

سلام فروزان جان. ممنون. لطف داری. عید توام مبارک باشه. فعلا گوشیم ایراد داره عزیزم. اگه میشه امرت رو برام ایمیل کن. باشه؟

فرزانه دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:53

دلم برات تنگ شده ویدا جان کجایی؟؟ نمیگی ما بهت عادت کردیم از نینا جان چه خبر کلاس چندم میره مهر امسال فاطمه خانم خوبن ماه رمضان باید تنهایی روزه بگیره بهش بگو دل من همش با اونه چون دوستش دارم عیدرا تبریک بگو مواظب خودت باش به نینا بگو فرزانه می بوستت و دوست داره خیلی بیشتر از ناصریالبرامون کار بزار منتظریما قربانت برم جاوید ناصریا

MAN پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33

HI

هانی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:36 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام ویدا جون.مرسی.دستت دردنکنه

خواهش میکنم. کاری نکردم عزیزم.

احسان یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:54

خدایش بیامرزد
دلم تنگه . نزدیک 7 سال شد ولی دردش روز به روز بیشتر از دیروز
ناصر کجایی؟
ناصر کجایی؟
سال 74 فکر کنم بود .برنامه صبح بخیر ایران.جوانی خوش صورت با لهجه ی محلی ...
ناصر کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
دلم تنگته

عبدالـه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:56

سلام/شعر این آهنگ میدونین از کی هست؟
اگر فایل تصوریریشم دارین بزارید لطفا

سلام. نه متاسفانه...

علیرضا نجیب سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:19 http://www.nasser-abdollahi.mihanblog.com

یه دل دردبه در هزار هزارن

سلام ویدا منم برگشتم به هر حال خوشحالم که مثه اونایی نیستی که بلاگ که برای ناصر زدن رو فراموش کنن ای ول درود بر تو

خوشحالم که شما هم برگشتی... مرررسی!

سیامک شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 19:15

واقعا از اینکه این اهنگ رو تهیه کردین و در اختیار هواداران گذاشتین ممنون...این یکی از بهترین کارهای ناصر بود..که خیلی کم پخش شده و خیلیها نشنیدن..واقعا ممنون..خدایی اشک تو چشمهام جمع شد..خیلی دنبال این اهنگ گشتم

خواهش میکنم دوست عزیز...

AMIN.BABAEI شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 22:03 http://AMINTRUCK.r98.ir

سلام و درود
وقت بخیر
خداقوت
خیلی خیلی ممنونم از مدیریت محترم این سایت که تلاش میکنن در زنده نگه داشتن نام و یاد استادِ بزرگمون ، پاینده باشین انشالله ، قربونِ شما ، خواستم تشکر کنم بابت اشتراک گذاری این قطعه ی کم یاب ممنونم از شما عاشقای بی ادعا ، دورتون بگردم

سلام زنده باشین. منتی نیست هر کاری کردم وظیفه بوده و با عشق انجام شده. سلامت باشین انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد