مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

تولدت مبارک!

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست


نینای عزیزم تولدت مبارک...


نظرات 2 + ارسال نظر
ارش۱۰۱۰ سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:59 http://starend.blogsky.com/

با سلام
خوبین شما
کجایین
کم پیدایین

سلام
هستم. کم میام نت. ولی همیشه به وبلاگ شما سر میزنم...
موفق باشید

فروزان چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:42

تولدش مبار ک باشه انشاالله۱۲۰ ساله بشی
راستی ۶ سالت تمام شد خانم خوشگله من
دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد