مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود اهنگ زیبای ای خدای خوشگلم

کاری بسیارررر زیبا با صدای همیشه جاوید ناصر عبداللهی...



دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
سامان جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 21:56

بسیار زیبا....
ویدا خانم , شما واسه عمو ناصر خیلی عزیزین که عیدی ما رو داده شما به ما بدین...سال خوبی داشته باشین...

سلام عیدتون مبارررک. خجالتم ندید توروخدا. من کوچیک ناصر عزیز و همه ی طرفداراش هستم. خوشحالم که پسندیدید و کامنت گذاشتید. سال خوبی رو براتون آرزو میکنم...

رامین پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 16:00 http://www.raminsari.blogfa.com

با سلام خدمت شما خواهر خوبم ویدا خانوم عزیز--سال نو رو خدمت شما و همه ی دوستداران ناصریا تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی سرشار از عشق و موفقیت رو پیش رو داشته باشید--نام این کاری که در وبتون درج کردید نور عشقت هست که بسیار زیباست---منتظر کار ناصریا بنام شاهد ناصر در وبتون هستم که خیلی مشتاقم این اهنگ رو داشته باشم---برای اپ جدیدتون اگر ممکنه این کار ناصریا رو بذارید--بخشی از شعر این آهنگ:
من دلباخته را قبله ی حاجات تویی
که مرا شاهد شبهای مناجات تویی

با ارزوی سربلندی و بهرورزی برای شما خواهر خوب و نازنینم

سلام دوست خوبم. ممنون بابت یاداوریتون. فکر میکنم این کارو قبلا تو وبلاگ گذاشته بودما. حالا باز سر فرصت میبینم اگه نبود حتما براتون توی پست بعدی میزارم. مرسی که سر میزنید.

رامین چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:12 http://www.raminsari.blogfa.com

باسلام خدمت شما خواهر خوبم--اگر در وبتون موجوده -لینک دانلودش رو درج کنید-اگر نبود ممنون میشم در آپ جدیدتون درجش کنید...
مرسی از شما

علی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:38

سلام ، یکی از عاشقان ناصر عزیزم ، شاید باور نکنید ولی اگر هر روز نه ولی حداقل هفته ای دوبار بیشتر ترانه های ناصر را گوش میکنم و هیچوقت تکراری نشدند . صدای ناصر آرامش بخش دلهاست . امشب ( الان ساعت 5:33 صبح هست ) اومدم داخل وبلاگ شما و کلی ترانه از ناصر پیدا کردم که خیلی در نت دنبالشون بودم . با ترانه ی صبح القدوس گریه کردم مثل همیشه که حسرت نبودنش را میخورم . عکس های جالبی دیدم از شما مثل امضای ناصر عزیز که واسم خیلی جالب بود و خوش به حال شما که یادگاری ازش دارید .ممنونم از شما که امشب خوشحالم کردید . علی هستم 31 ساله از اصفهان

سلام علی آقا. خوش اومدید به وبلاگ خودتون. این وبلاگ هم هدفش خوشحال کردن دوستداران ناصره. حالا چه با عکسهایی که دارم و چه آهنگها. بازم بهمون سر بزنید. خوشحال میشیم....

رامین سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:28 http://www.raminsari.blogfa.com

سلام -خدمت شما خواهر خوبم ویدا خانوم عزیز---اگر ممکنه برای آپ جدید وبتون آهنگ قبله ی حاجات یا همون شاهد ناصر رو درج کنین چون این آهنگ قدیمی ناصریا رو در آرشیوم ندارم.
خیلی مشتاقم این اهنگ رو داشته باشم---برای اپ جدیدتون اگر ممکنه این کار ناصریا رو بذارید--بخشی از شعر این آهنگ:
من دلباخته را قبله ی حاجات تویی
که مرا شاهد شبهای مناجات تویی

با ارزوی سربلندی و بهرورزی برای شما خواهر خوب و نازنینم

سلام اقا رامین. چشم. همین یکی دو روزه انجام وظیفه میکنم. بخدا شدیدا درگیر درس و امتحانام. خیلی دعام کنید. بیست واحد برداشتم. زمانم که نداشتیم. کتابا هم تموم نشده مجبوریم خودمون بخونیم. هم خونه داری هم درس. واقعا کلافه ام کرده. دعام کنید داداش خوبم....

فاطیما پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:49 http://khalvatkade-6964.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد