مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ زیبای آرام دل با صدای همیشه جاوید ناصر عبداللهی

سلام به دوستای گل و همراهای همیشگی. اول اینکه دهم دی سالروز تولد ناصر عزیزمون رو به تمام دوستدارانش تبریک میگم.


دوم اینکه بالاخره تونستم کار آرام دل رو برای آقا رامین عزیز پیدا کنم. بنده خدا یک سالی میشه که کامنت میزاره و این کار رو درخواست میکنه. خلاصه آقا رامین اینممممم آرام دل! با صدای همیشه جاوید ناصر عزیزمون :-) تقدیم به شما و دوستداران صدای ناصر عزیز...





دانلود



 میای از اون ور صدا
از اون ور ستاره ها
رو پیرهنت پولک نور
رو شونه هات گیس رها

بودن تو مژه ی عید
بغل بغل یاس سفید
قصه ی این آوارگی
با اسم تو به سر رسید...





جاوید ناصریا...


نظرات 4 + ارسال نظر
رامین شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:54 http://www.raminsari.blogfa.com

سلام و درود بر شما خواهر گلم که انقدر ماهی---یه دنیا سپاس و تشکر ازشما بابت ارسال این کار زیبای ناصریای عزیز که برام خیلی مهم بود---محبت و لطف شما رو هرگز فراموش نمیکنم.
----------------------------------
دوست دارم به جمع ما در گروه واتس آپ وی آی پی بپیوندید---اگر مایل بودید--خوشحال میشیم که به ما افتخار بدید--برای توضیحات بیشتر به وب خودتون مراجعه کنین.

WWW.RAMINSARI.BLOGFA.COM

سلام. خواهش میکنم. وظیفه بود. انگار یه باری رو از رو دوشم برداشتن. همش ناراحت این بودم که به شما قول دادم و نتونستم پیداش کنم. انشالله همیشه شاد باشید.

رامین سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 http://Www.raminsari.blogfa.com

سلام خدمت شما دوست خوبم ویدا خانوم-فکر کنم ناصریا در ورژنی دیگری هم اینکار رو خونده بودند،منظورم آهنگ آرام دل هست،اگر در آرشیو تون موجود هست،خوشحال میشم اون کار رو بذارید...ببخشید که انقدر به شما زحمت میدیم.

سلام آقا رامین. نه متاسفانه. من همین ورژن قدیمیشو فقط شنیدم. انشالله که پیداش میکنید.

سلام کاور جدید مبارک باشه ... عزیز دلمونم تولدش به این دنیا مبارک

ممنونم عزیزم...

رامین شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 http://www.raminsar.blogfa.com

باسلام خدمت خواهر ارجمندم ویدا خانوم---اهنگی از ناصریا اگر اشتباه نکنم اهنگ شاهد ناصر رو اگر احیانا در ارشیوتون موجود برای اپ جدیدتون بذارید...عذر خواهی میکنم بابت این همه زحمتی که بهتون میدیم۰۰۰۰.



متن اهنگ :

منه دلباخته را --قبله ی حاجات تویی--که مرا شاهد....

خوبی شما رو هرگز فراموش نمیکنم ویدا خانوم--پاینده برقرار باشید.

حتما....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد