مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود در پی خدا با صدای جاودانه ناصر عبداللهی



دانلود آهنگ زیبای در پی خدا با صدای جاودانه ناصر عبداللهی (از سری آلبوم های رام)



نظرات 14 + ارسال نظر
امیر مهدی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:51

خیلی قشنگ بود ممونم فقط یه سوال دارم نینا جان و خانم فهیمی خوبن و نینا جان کلاس چندم است بازم ممون سلام ما را به خانواده گرم ناصر برسونید بگید ناصر هست زنده است و هنوز دوستش داریم

خواهش میکنم. شکر خدا همه خوبن. نینا جان هم میره کلاس چهارم

محبوبه پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:16

سلام ممون از شما ومیخواستم بدانم ناصریا البومی بنام یادش بخیر دارد یا نه؟ سال 67 -68 ممون میشم اگه دارد میشه بزارید؟

ی یادش بخیربوده حالامن نمیدونم چه سالی خونده عزیزم. کاربندری.میگه یادش بخیراون روزن که گنوخاشه.وقتی نوروز شبوجاون بش بشه.هرکه بی خو کتوک وکرگین شگته. بوی پیش خیس تو بارون چه خاشه و الی آخر...حتما همینه.
اس دادم از خانوم گلش پرسیدم محبوبه جان.
این اس رو فاطمه جان همین الان بهم داد عزیزم. براتون میزارمش.

احسان پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:27

کار شایسته ای بود
ولی ما همچنان منتظره گل گلخونه ی عارف با صدای ناصریم

حتما...

محبوبه پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:01

ممونم از تو ویدا جان دستت درد نکنه مال 67-68 میشه راستی از نینای خوشگلمون عکس بزار ببینم دختر بابایی چه شکلی شده بازم ممونم

اونم چشم عزیزم.

فروزان پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:52

سلام ویدا جان خوبی دلم برات تنگ شده خواستم بگم اگه خوبی یا بدی دیدی هلال کن دارم میرم کربلا برای اولین بار دلم خیلی میخواست صدای گرمت بشنوم اونجا دعات میکنم امیدوارم خوش باشی شاید برگشتم شاید بر نگشتم از کربلاو شهید شم گفتم اگر نامهربان بودم رفتم اونجا خیلی دعا میکنم برای کارت برای زندگی و....... بیشتر برای ناصریا و خانواده گرمش مخصوص فاطمه و نینا خوب باید برم فقط ویدا بدان خیلی دوست دارم و دلتنگتم جاوید ناصریا

سلام. محتاجیم به دعا... حتما از ته دلت برام دعا کن. انشالله میری و سلامت برمیگردی. التماس دعا.

علیرضا نجیب جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

سلام یه آهنگ نداری بما بدی هرچی آهنگه خودت ورداشتی
آهنگ هوای بندرو قول دادم به یکی اگه گیر اوردی
فرستادی تو پیکو فایل لینکشو میدی من منتشر کنم؟؟؟

خوب فرق من و تو اینه که تو یه ساله طرفدارش شدی و من چهارده ساله. کدوم آهنگ؟ کامل تر بنویس.

علیرضا نجیب شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:52 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

باور کن روزم بدون آهنگش سر نمیشه بعدشم کس 15 ساله ای مثه من خیلی حرفه عاشق همچین کسی بشه وقتی همه ی هم سن های من دارن آهنگ های مزخرف و چرت و رپ گوش میدن واقعا آب میشم تازه من حتی بابامم نمیدونه وبلاگ دارم در ضمن تو به اندازه سن من عاشق شی ها


آهنگ هوای بندر اگه گیر اوردی دریغ نکن خواهش مندم

چشم. اگه کمی از شعرشو بگی میگردم داشتم قول میدم بهت لینکشو بدم. فقط همچین آهنگی نشنیدم ازش. یا شایدم اشتباه میگی.

احسان شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:43

درود به علیرضا نجیب عزیز که در ارسال قبلی سنشو گفت و برای من جای تعجب و البته مباهاته
این از معجزات ناصره . ربطی نداره 15 ساله باشی یا 115 سال

شاید جالب باشه برات علیرضا جان من هم سن همین سن و ساله الانت شاید بودم که عاشق ناصر شدم.
حدود سال 74 شبکه 1.صبح بخیر ایران
من شیفت ظهر مدرسه میرفتم که برنامه ی صبحگاهی ناصر عزیز برای اولین بار آورد.یک دل نه صد دل عاشقش شدم
الان حدود 17 18 ساله

هنوز لحظه ی فاجعه ی ناصرو یادم میاد تنم میلرزه
شوکه بودم رفتم تله تکس بخش حوادث دیدم بله

نوشته: ناصر عبداللهی خواننده پاپ در کما

درود به شرف هرکی که یادمانی ، برای این بزرگ میزاره

دوستدار همیشگیتم

خدارحمتت کنه

علیرضا نجیب شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:07 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

راستی سلام منم به خانواده ناصریا برسون و بگو یه عاشق ناصر اینجاس که همه دنیاش ناصره و ناصر

راستی جناب احسان عزیز جوان های الان با جوان های اون موقع خیلی فرق میکنن به وبلاگ منم سر بزنید

درود بر تو...

فاطیما بهار پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:16

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

عید بر شما هم مبارک باد...

علیرضا نجیب دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:54 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

سلام ویدا اومدم بگم جون من اینو لینک کن میخوام جلوی این عوضی رو بگیریم
http://justinisajew.blogsky.com/

الان من دقیقا باید چی کار کنم؟؟!!! این چیزها به این وبلاگ ربطی نداره.

علیرضا نجیب چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

دلتگ دلتنگم بیتاب بیتابم بیدار بیدارم امشب نمیخوابم بارون نمیباره تو این کویر درد بانوی شبنم پوش به خونمون بر گرد....
میخوام ببینم زرنگی بلدی بقیشو بگی
ما منتظر گل گلحونه هستیما

یه سر هم بما بزن

احسان چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:56

سلام

چی شد بالاخره

اهنگی که ما منتظرش بودیم.من رفتم سفر و آمدم ولی هنوز هیچی

سلام. ببخشید. باور کنید خود منم ده روزی شمال بودم. قبل رفتن هم هر چی تلاش کردم بزارم نمیدونم چرا ارور میداد. شاید ده بار فایل رو فرستادم ولی نشد. حالا امیدوارم امروز تا شب موفق بشم کارو بزارم.

هانی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:39

خدا بد نده.چی شده مگه ویدا جان؟ایشالله حالت زودی خوب شه

خوبم عزیزم. نگران نباش. بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد