مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

نینا

سلام به همه دوستای گلم  

منو ببخشید که خیلی کم میام نت. برای جبران این غیبت صغری! تو این پست چند تا از عکسهای نینای عزیزم رو میزارم که میدونم همه تون از دیدنش خوشحال میشید. 

 

از همین جا روی ماه نینای گلم رو می بوسم و میگم نینا جان خاله ویدا خیلی دوستت داره! 

به قول خودمون دوستت دارم خیلی خیلی خیلی خیلی.... شددددییییییدددد 

 

    

 این اولین عکس مربوط میشه به زمانی که خیلی کوچولو بوده! 



 

  

 این عکس رو هم بابایی نینا رو برده عکاسی و از دختر نازش انداخته...  



  

  

نینا کوچولو...

 

 

  

قربون خنده هاش!  

   

 

چند روزی که پیش ما بود همه اش گوشیش دستش بود و با یه نفر که خاله ویداشو اذیت کرده بود دعوا میکرد!   حتما اینجا هم با اونه!


 

   

  

آذر ۸۶ - نینا در حال خوردن آلوچه! عاشق چیزای ترشه!



   

   


  

   

  

این هم نینا کنار ساحل زیبای بندرعباس


   

 

 احتمالا داره آهنگ های بابایی رو گوش میده!


  

 

 

 عاشق این عکس نینا هستم. خیلی شبیه بابا ناصر شده. نظر شما چیه؟


  

  


  

 

    

 ۱۴ آذر ۸۸ نینا و نامی داداش گلش


 

  

 

  

   

 


این هم مال همین تابستونه که تو یکی از باغ های کردان ازش انداختم...  


       

 

 کنار سد کرج! مرداد ماه ۸۹ 


 

 

این عکس هم مال موزه مردم شناسی کاخ گلستانه. همین تابستون! 


 

 

 

 این رو هم من سرش کردم ببینم چه جوری میشه که نینا خوشش اومد و خرید:-)


 

 

  

چطور بود؟ امیدوارم خوشتون اومده باشه...

نظرات 8 + ارسال نظر
لیدا دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:43 http://LINA.BLOGSKY.COM

سلام ویدا جان
چه عجب بابا شما آپ کردی:))
ماشاالله نینا برای خودش خانمی شده . پست قشنگیه چون خیلی ها دوست دارن ببینن.
شیطون 2 تا از عکسها رو هم من گرفته بودما، یادت نره;)
شاد باشی و سربلند

آره لیدا جان. عکس های اولی رو هم من نگرفتم! به هر حال دستت درد نکنه...

sepideh دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 http://lahzehayesepid.blogsky.com/


دست گلتون درد نکنه : دی

قهوه تلخو می‌بینی؟!

دستت درد نکنه، دلم برا نینا یه ذره شدههههه ...

دلتنگت تر از قبل شدم ...

sepideh دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 http://deltange-naseria.blogsky.com


غیبت صغری چیه دختر؟!

غیبت کبرااااااااااااااااااااااااااااا ....

آذرماه 88 آپ کردیا، یادت هست که؟!

ای خدا بگم اونی که خاله ویدا باهاش دعوا کرده چی بشه!!!!

خودت میدونی دیگه، بترکککککههههههههههههههه ...

ایشالا دیگه اذیتت نکنن که میترکونمشون ...

: دی

فدای تو دوست خوبم... ولی اونی که تو فکر میکنی نیست بابا!

فروزان چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:14

سلام
فدات بشم خیلی نازه خوشبخت بشه
شادش بگشتم
مثل بابش مشهور بشه
قربانت
دوشتتدارم

نیلوفر یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:06 http://nasseria.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دلم ضعف کرد خیلی دلم واسش تنگ شده خیلی وقته ندیدمش یهو بغض کردم قربون نگاهش که عین باباشه
ممنون از لطفت

خوش امدی نیلوفر جان. لطف نبوده وظیفه است!
انشالله به زودی ببینیش تا از این دلتنگی در بیای. فقط اگه دیدیش جای منم ببوسش...

خ شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:35

بدک نبود.

؟

امیر شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:23

سلام دوست عزیز.... من هر کار کردم عکس ها باز نشد میشه کمکم کنید ؟؟؟؟

سلام دوست عزیز. بله حق با شماست. لینک ها مشکل پیدا کرده. الان درستش میکنم...

ممنون از یاد آوری

ف چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:52

عالـــــــــــــــی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد