مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ هادی صبوری و رضا شعبانی به نام ناصریا

دانلود آهنگ هادی صبوری و رضا شعبانی به نام ناصریا




دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:56

ویدا جان از اینکه همواره به یاد ناصرعزیز هستید بی نهایت از شما تشکر می کنم
کار زیبایی بود.

خواهش میکنم. کار من نیست کار دلمه... منم از شما بابت حضور گرمتون سپاسگزارم.

رامین دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:55 http://www.raminsari.blogfa.com

جاوید یاد و نام ناصریا...

سامان سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:00

سلام.
بسیار بسیار قشنگ بود.من خیلی دوست داشتم.

رامین سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:22 http://www.raminsari.blogfa.com

ای آرام دل ---آرام دل-------ذکر تو صفای هر محفل--به غیراز تو مه یار و یاوروم نی ---به غیر از تو هیچکه در باوروم نی.



ممنونم از شما ویدا خانوم بابت زحمتهایی که برای زنده نگهداشتن این اسطوره بی همتای جهان می کشید.خیلی خیلی ازتون تشکر میکنم.منتظر آهنگ آرام دل از ناصریا هستم اگر میشه کارهای ناصریا رو بیشتر تو وبتون قرار بدین.از دست ما هم کلافه شدین دیگه--حسابی اسباب زحمتتون شدیم.

خیلی خوب بود واقعا خسته نباشند.

هانی شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:03 http://iranstar2iran.mihanblog.com/

سلام.ویدا جان.دستت درد نکنه.مثل همیشه عالی بود.لینک ویدئوش رو نداری؟اگه گیر آوردی بذارش.بازم مرسی

خواهش میکنم. عزیزم تو نت بگردی هست. دیگه تکراری میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد