مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

یاد خدا

با تشکر از دوست عزیزمان آقا سامان که این کار را در اختیار بنده قرار دادن.


دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
وبلاگ طرفداران ناصر عبدالهی دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:28 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

آفرین خیلی خوب بود مرسی از آقا سامان مرسی از تو با این کار قشنگ از ناصر عزیزمون قبلا گوش داده بودم با اجازه منم گذاشتم توی وبلاگ.

خواهش میکنم. اشکالی نداره عزیزم...

رامین دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 21:36 http://raminsari.blogfa.com/

سلام خدمت ویدا خانوم--------شاید باورتون نشه بی صبرانه منتظر آهنگ آرام دل و قبله ی حاجات ناصریا تو وبلاگتم-----بی صبرانه منتظرم---------خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنید.

باور کنید به صدیقه جان گفتم برام بفرسته. ولی ظاهرا ایشون هم تو آرشیوش نداشته. گفت از اونجا که خودم عاشق این کارم حتما پیداش میکنم و میفرستم. من هم منتظرم... ممنون از اینکه همیشه همراه ما هستید....

سامان سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:50

سلام.
خیلی حس خوبی دارم....خیلی..
خوشا به حال شما وهمه دوستان که یاد ناصر عبداللهی عزیز و بزرگ رو زنده نگه میدارین..ممنون از همه مخصوصا شما ویدا خانم که باعث یه کمک ناچیز من شدین.

دوسال پیش که جذب ناصر شدم با انبوهی از اطلاعات دوست داران ناصر عزیز تو وب سایت ها روبه رو شدم ...خیلی جالب بود واسم .. و جالب تر باز شدن سایت زلف رها بعد چند سال رفتن ناصر عزیز بود ...یادم میاداولین باری که اومدم پست گل خاکستری گذاشته بودین;من با این آهنگ زندگی کردم.

جدا میگم و با تمام وجودم میگم تو تمام این دو سال هر روز بیشتر از روز قبل به خودم افتخار میکنم که ناصر عبداللهی رو دوست دارم...
دوستت دارم ناصریا.

خوشحالم.... ممنون از این حس زیبایی که تو نوشته هاتون موج میزد. همه ی ما همین حس رو داریم و به اون میبالیم. باز هم ممنون بابت محبت همیشگیتون.

بگذاریـــــــــــد اگر هم نه بهـــــاری باشم...
شاعر سوخته گلــــــــــــــــهای سحاری باشم......

آپیم و منتظر[گل]

مرسی. حتما سر میزنم.

هانی چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 http://iranstar2iran.mihanblog.com/

سلام ویدا جان.مرسی بابت این آهنگ خیلی زیبا.دست گلت درد نکنه.امروز تو وب دوست عزیزمون آرش که عنوان وبش "آخرین ستاره" هست و تو لینکهای روزانه ت هم هست کلیپی گذاشته بود که کنسرت محمد علیزاده بود.به یاد ناصر خوند.خیلی خیلی خوشم اومد.مخصوصا لحظه ای که عکس ناصر رو میبوسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد