مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

چشمون تو ستارن با صدای ناصر عزیز

سلام دوستان

امیدوارم کم کاری من رو ببخشید باور کنید ګرفتار درس و دانشګاه هستم و کمتر میرسم بیام نت

انشالله که سال جدید سال خیلی خوبی برای تک تک شما عزیزان باشه

برای جبران این کم کاریم یه آهنګ عالی از ناصر عزیزمون میزارم براتون که حتما نشنیده اید

ضمنا کارهایی که خواسته بودید رو فراموش نکردم انشالله براتون میزارم فعلا این کارو بشنوید و لذت ببرید



دانلود آهنګ چشمون تو ستارن با صدای ناصر عبداللهی


در آخر هم ناصر عزیز خیلللللییییی دوستت دارییییییییییم هیچګس نتونست جای تو رو بګیره تا ابد تو قلب ما زنده ای

نظرات 11 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

خیلی خوب بود ویدا ممنون ... کم کاریتم نمیبخشیم
بماهم سربزن خوشحال میشیم.

چشم:-)

سامان شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:02

خیلی خوب بود.
اصلا انتظارشو نداشتم.ناصر عزیز بعد هفت سال هنوز میخونه . عجیبم قشنگ میخونه.
جمله ی خیلی قشنگی گفتین.حرف دل منه :
ناصر عزیز خیلی دوستت داریم هیچګس نتونست جای تو رو بګیره تا ابد تو قلب ما زنده ای.

ممنون.
ممنون............خیلی.

ممنونم......

یاسمین جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلااااام دوست عزیز.
وای خیلی خیلی ممنونم بابت گذاشتن این ترانه ناب بسیار زیبا.
خیلی عالی بود و تابه حال نشنیده بودم.از روزی که دانلود کردم روزی حداقل 6-7 بار گوش میدم .خیلی متفاوت و دلنشینه.
بازم ممنون.
ما باز هم منتظر این سورپرایزهای شگفت انگیزتان هستیم.

ممنون یاسمین جان

رامین جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 21:27 http://raminsari.blogfa.com/

سلام و درود خدمت شما دوست عزیزم.آهنگ خوشا فصلی رو ندیدم تو وبلاگتون اما اگر گذاشتین لینک دانلودش رو بذارید که بتونم این آهنگ رو دریافتش کنم...بازم مثله همیشه تازه بود- اما آهنگ آرام دل رو حتماْ پیدا کنید چون واقعاْ این کار ناصر عزیز رو دوست دارم بازم تشکر که انقدر به ما لطف دارید.(جاوید یاد ونام ناصریا).

چشم. باور کنید به صدیقه جان گفتم برام ارسال کنه که بزارم. گفتم که... از سیستم همیشگیم دورم و کل کارها رو اینجا ندارم متاسفانه. برسه دستم حتما میزارم!

لبخند گل زیباست شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 23:43 http://1rahnema.blogfa.com/

سلام
من هم ناصر رو خیلی خیلی دوست دارم
همه آهنگاتون رو دانلود کردم و خیلی لذت بردم
من فکر می کردم همه اهنگای ناصر رو دارم اما اینا برام جدید بود
البته من هر چی اهنگ هر جا بوده جمع کردم

خوشحالم که تونستم خدمتی به دوستداران ناصر عزیز بکنم.

عباس یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:41 http://www.alonebas.blogfa.com

اهنگ همه فصل جونیم پابپای عاشقی رفت رو هرجامیگردم پیدا نمیکنم تراخدا راهنمایی کنید

سلام. شما ساکن کرج نبودید قبلا؟! براتون میزارم.

احسان یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:02 https://www.facebook.com/ehsan.soleimanimoghaddam

شاد شادت بگردیم ناصرجان
خدا بیامرزتت که هنوز حس و احساست گرم و نزدیکه

هنوز صدات حقن
بعد از دراز مدتی آمدم:
تشکر از شما عزیز بابت یادمانی که از این بزرگ داری.ادامه بده تا راه و رهروی از عزیزمون برای ما باشی
پاینده باشی
احسان س م

انشالله... ممنون بابت حضور دوباره تون.

saeed یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:54

اینو نشنیده بودم.ممنون!

خواهش

syamak چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:40

چرا موقع دانلود اهنگ ادم به مشکل بر میخوره . ناصر جان روحت شاد .

دوست عزیز لینک دانلود مشکلی نداشت.

بهنام سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 14:25

به نظر من موسیقی بندر یجور افتخار برای ایران
و دم بندری ها گرم که اینجور حرفه ای موسیقی دیارشونو چه از قدیمیا مثل ابراهیم منصفی و عزیزانی که موسیقی سنتی بندری و جزیرتی کار کردن و چه از معاصراشون مثل ناصر عبداللهی (صد حیف که نیست و خدا رحمتش کنه و یادش توی‌دل من یکی که همیشه زندس) ، عیسی بلوچستانی و ... که اینجور زنده نگه داشتن این سبکو
رحمت به اون پدر و مادرایی که اینجوری عشق و تو دل بچه های جنوب گذاشتن تا برای ما با اون سبک زیباشون معجزه بیافرینند
خودم بندری نیستم ولی عاشق مردمشم که اینقدر هنرمند و اکثرا موزیسین هستن

دقیقا همین طوره... ممنون از نظرتون

علی اصغر ملکی شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 02:31

اشو چوک بندر، روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد