مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ خداوند عیسی با صدای ناصر عبداللهی



دانلود آهنگ ای دنیا چکه خارن با صدای ناصر عبداللهی

نظرات 12 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:16

سپاس بابت این پست بخصوص عکس

فکر کنم اسم آهنگ خداوند عیسی باشه

دقیقا درسته. ممنون بابت یادآوری. زحمت آپلود این پست رو یکی از نزدیکان کشیده که اسم رو اشتباه نوشته. شما به بزرگواری خودتون ببخشید.

علیرضا نجیب سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:28 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

بزرگان موسیقی جنوب هم اینو گذاشته ولی یکم صداش فرق میکنه ببین درست نمیگم؟؟؟

محمد چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:42

با سلام
سوالی از محضر شریف داشتم؟
آیا شما اهنگ رسول عشق با صدای ناصرعزیزرو دارید یا نه
اگر این اهنگ رو دارید لطفا برای دانلود بزارید با سپاس از شما

سلام. یه سری کارای معنوی رو دارم منتها با اسم نمیشناسم. اگه میشه تکه ای از شعرش رو برام بنویسید. پیدا کردم حتما در اولین فرصت براتون میزارم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:40

با سلام مجدد

خدمت شما عرض کنم که این اهنگ چند سال پیش از شبکه یک سیما پخش شده بود اما شعرش یادم نیست

بعید میدونم بتونم پیداش کنم. اگر دیدم حتما.

هانی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:03 http://gilfun.blogfa.com/

سلام ویدا جان.ببخش یه مدت نتونستم سر بزنم بهت.عکس خیلی قشنگی از ناصر گذاشتی.مرسی

سلام. خوش اومدی...

ف چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:35

ای عشق تو ایمانوم
از عشق تو بیجانوم
ای مرهم دردانوم
جانانه تو نازتکه

ف پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:55

از دوریت آرومم نینه....

khwvufnhggid یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 00:00 http://makibike.ir

ببین چه کرده این اهنگ منکه عاشق تر از این نمیشدم

مازیار دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 16:28

سلام،من خواستم آهنگ مورد نظر را دانلود کنم،ولی فقط عکس" این صفحه دانلود میشه،برای دریافت موزیک(ای دنیا چکه خارن) باید چکارکنم؟؟؟

سلام. من دوباره چک کردم مشکلی نداشت. روی نوشته آبی که نوشته دانلود کلیک کنید. بعد مستطیل قرمز که نوشته ایجاد لینک دانلود رو بزنید. بعد هم دریافت رو. دانلود میشه

مازیار.م سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1395 ساعت 13:26

سلام هرکار می کنم نمیتونم آهنگ (این دنیا چه که خارن)رو دانلود کنم،راهنمایی شما کافی نبود،دانلود آبی رو هم زدم،بازهم فقط عکس این صفحه دانلود شد،لطفاراهمایی صحیح بفرمایید.

مازیار.م سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1395 ساعت 13:35

سلام،دستور شما رو انجام دادم،دانلود آبی رو زدم اما مستطیل قرمز باز نشد؟؟.. بازهم عکس صفحه،دانلود شد؟؟آخه چرا..؟خیلی دنبال دانلود این آهنگ بودم متاسفانه شما هم نتونستیم کمکم کنید وراهنمایی اشتباه می کنید.

علی،ک سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1395 ساعت 13:38

لطفا بفرمایید از کدام سایت دیگر میتوانم آهنگ (این دنیا چه که خارن)رو دانلود کنم.؟؟اینجا که نشد.

من نمیدونم مشکل شما چیه؟ همین کاری که گفتم رو خودم انجام دادم دانلود شد. اگه شد از یک سیستم دیگه امتحان کنید. اگه نه هم تو گوگل سرچ کنید خداوند عیسی... موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد