مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ راز مبهم با صدای ناصر عبداللهی

سلام. دوستان یه چند روز دیگه دوباره از سیستمم دور میشم و شاید کارهایی که دوست دارید رو نتونم تا مدتی براتون بزارم. واسه همین اگه دنبال کاری هستید که فکر می کنید داشته باشم، تا چند روز آینده برام کامنت بزارید. الان هم کار زیبای راز مبهم رو که خیلی دوست دارم برای کسانی که نشنیده اند میزارم به امید این که دوست داشته باشند. شاد باشید...



دانلود آهنگ راز مبهم با صدای ناصر عبداللهی


نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا نجیب سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:40 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

به به آهنگ جدید این دفعه هم من دارمش
سی دی شو گم کرده بودم حالا خوبه دانلودش میکنم

احسان چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:07

من دل باخته را قبله ی حاجات تویی
که مرا شاهد شبهای مناجات تویی

سلام ویدا خانوم / شرمنده اگه این آهنگ ناصر داری بی زحمت بزارید.
یکی هم این آهنگ لینکش ناقصه فکر کنم

http://s1.picofile.com/file/7876021177/Ay_Khoda.mp3.html

بی شک تک آهنگ های قدیمی ناصر عزیز
خیلی ها ندارند از جمله خوده من

ولی خوشبختانه بیشتر آثار البوم هاشو دارم
حتی آلبوم هایی که در بندر منتشر شده بود

در ضمن البومی ناصریا داشته فکر کنم به اسم آثار رامی
که من اونا رو ندارم

به هر حال هر جا که هستی موفق و مانا باشی
منتظر بروز شدن سایتت می مونیم چون فکر کنم تو تمام سایتهای مرتبط با ناصریا بی نظیره این سایت

همین که آثار کمیاب این بزرگو معرفی میکنی جای تقدیره

سلام. چشم. امشب میگردم و اگه پیداش کردم حتما میزارم. از کارهای یاد رامی تا حالا چند ترک گذاشتم. در فرصتهای آتی حتما کارهای بعدی رو هم میزارم. مرسی بابت لطفتون نسبت به این وبلاگ که متعلق به خودتونه. همه ی دوستان زحمت میکشند. این نظر لطف شماست.

یاسمین چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:21 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام.میشه آهنگ "مه حیرونُم ، سرگردونُم" هم باصدای ناصر عزیز و هم عمران طاهری رو بذارید برای دانلود؟
البته اگه دارید ولی مطمئنم که خونده شده توسط هر دویشان اما موفق نشدم گیر بیارم.
ممنون .

سلام. حتما عزیزم...

یاسمین چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:23 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

بابت اینکه یادی از آلبوم رخصت هم کردید ممنون چون پارسال دقیقا یه همچین روزی ما موفق شدیم بعد از انتظاری یک ساله و بیشتر این آلبوم را تهیه کنیم.
یه خواهش:شما هرچی از خدابیامرز دارید برای دانلود بذارید ممکنه که ما نداشته باشیم.
ممنونم میشم.
یاعلی.

سلام. خواهش میکنم... این درخواست شما یه کم سخته اجرا کردنش. ولی تا اونجا که تونستم تلاشم بر این بوده که کارهای کمتر شنیده شده رو بزارم. ممنون.

ویدا چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:02

میای از اون ور صدا
از اون ور ستاره ها
رو پیرهنت پولک نور
رو شونه هات گیس رها

بودن تو مژه ی عید
بغل بغل یاس سفید
قصه ی این آوارگی
با اسم تو به سر رسید...

(heart)(flower)(heart)(flower)(heart)(flower)(heart)(flower)(heart)(flower)(heart)(flower)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد