مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ گل گلخونه با صدای ناصر عبداللهی

سلام دوستان خوبم. این هم آهنگی که قول داده بودم. ببخشید که دیر شد...



آهنگ گل گلخونه با صدای ناصر عزیز


نظرات 15 + ارسال نظر
احسان جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:28

روحت شاد

ویدا خانم نمی دونم جطور ازت تشکر کنم ولی خدا هر چی میخوایی انشااله بهت بده که یاده این بزرگو زنده نگه داشتی در این روزهای فقر صدا
ممنون از عکسی که گذاشتی منتظره عکسهای نابت هستیم.
ولی در مورد آثار ناصر من کل آلبوماشو دارم حتی اونایی که رسمی نبوده مثل پسرم ، درپی خدا،شاهد ناصر و ...

اگر براتون مقدوره اهنگ هایی خیلی قدیمی شو برامون بزار و یا همین تک آهنگ ها

آقا احسان یک دنیا ممنون بابت محبت همیشگی شما. واقعا محتاج دعای تک به تک شما هستم. خدا انشالله به شما هم هر چی که میخوای بده. خوشحالم که مثل همیشه دوست داشتید. ضمنا این آهنگ هم جزئی از آلبومهای قدیمی این عزیزه. حتما در فرصت های بعدی براتون میزارم. شاد باشید.

احسان شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:56

من نمیدونستم واقعا که آلبوم های بیشتر داشته
چون همونایی که در سایت ها بوده من دانلود کردم.


راستی به احتمال 80 - 90 درصد من هفته ی اینده میام بندر
میخواستم بدونم اطلاعی از آدرس مزار بندرعباس که آرمگاه ناصر هست داری؟

سپاس

به سلامتی. اونجا از هر کی آدرس بهشت زهرا رو بخواین راهنمایبتون میکنه. بعد از پایگاه هوایی و بیرون از شهر قرار داره. قسمت هنرمندان. سلام ما رو هم به ناصر عزیزمون برسونید.

هانی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:04 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام ویدای عزیز.این آهنگ رو داشتم.خیلی خیلی قشنگه.مرسی ازت ویدا جان

کاری نکردم عزیزم...

هانی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:07 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

شمال اومده بودی ویدا جان؟خیلی خیلی خوب کاری کردی.امیدوارم بهت خوش گذشته باشه شمال ما.هرچند این 2هفته هوا خیلی گرم بود.از امروز تازه بارون شروع شده و هوا خنک شده

اره خیلی خوب بود. شمال شما همیشه خوش میگذره.. کجای شمالی هانی جان؟ شانس بد منه دیگه. من عاشق بارونم. بازم خداروشکر سری اول که اومدیم تنکابن و بابلسر بارون بود. ولی بار دوم حسابی سوختیم تو آفتاب. مرسی که بهم سر میزنی عزیزم.

هانی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

من رشتم.ایشالله اینبار اومدی شمال بارون باشه.اونم بارون بهاری که فوق العاده ست.
راستی آهنگهای گیلکی گوش میکنی اصلا؟آهنگهای قدیمی میگما.

نه هانی جان. ولی عاشق گلسار رشتم. این بار هم اومدیم یه نصفه روز گلسار بودیم. خیلی دوست داشتم برم کافه پاییز رو بالای مرکز خرید ایرانیان ببینم که متاسفانه وقت نداشتم. تو جای من برو و تونستی برام عکس بنداز. عکسای خوشگلشو تو فیسبوک دیدم خوشم اومد.. انشالله دفعه دیگه بیام با هم بریم. آهنگهای گیلکی هم کمی دارم. اصولا همه چی گوش میکنم. ولی بیشتر از همه آهنگهای جنوبی. بخاطر اینکه یه عمری اونجا بزرگ شدم و ضمنا همسرم هم جنوبیه.

هانی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:33 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

من با اینکه تمام عمرمو رشت بودم.ولی از گلسار خوشم نمیاد.چون از عاشق مردم خاکی هستم.واسه همینه که عاشق ناصرم.رشت مث کلانشهر های دیگه ست.جاهای خریدش شیک و خوبه.ولی واسه تفریح باید بری ماسوله،ماسال،امامزاده ابراهیم،وای قلعه رودخان رو دیگه نگو.فوق العاده ست.ایشالله خواستی بیای همه جاهارو قبلش برات معرفی میکنم.آهنگهای ناصر وحدتی رو هم گوش کن خیلی شاد و قشنگه.آهنگ سوبوله،سوپوره و... محمدعذارخواه هم خیلی خوبه تازگی آلبوم داده بود

من حرفمو پس گرفتم... حق با توئه. آخه از یکی از دوستام خیلی تعریفشو شنیدم که مشتاق شدم بیام. انشالله دفعه بعد...

یاسمین سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:05 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام دوست عزیز...
ممنونم بابت پست هاو ترانه های ویژه و کمتر و ناشنیده خدابیامرز ناصر عزیز...ممنونم.من خودم از اونجایی که حدود 4 ساله دارم ترانه ها و عکسها و فیلمهای عموناصر عزیزم رو جمع آوری میکنم و خیلی از شون فایل دارم اما مدتها بود دنبال ترانه مزن سنگ بودم که اینجا پیدا کردم.خیلی حال و هواشو دوست دارم و منو یاد شهر دوست داشتنی بندرعباس میندازه.باز هم ممنون.

یاسمین جان ممنون بابت کامنت پرانرژیت... خدا رو شکر که تونستم بهت کمک کوچکی کنم. موفق باشی عزیزم.

احسان سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:15

ویدا خانم در خواستی داشتم

اگر امکانش باشه در کنار ارسال تک آهنگ های ناصریا
فایل های تصوری هم ازش بزاری خیلی عالی میشه

فایل های تصوری کمیابی که حتما در آرشیو قویت از ناصریا داری

موفق باشی

چشم. تا الان چند سری خواستم این کارو کنم ولی ارور داده. یه کم سخته. کات کردن قسمتی از فیلم. تبدیل اون به فرمتهایی که حجم اون رو کمکنه ولی کیفیت تصویر کم نشه. یه کم کار سختیه. ولی سعی میکنم این کارو براتون انجام بدم.

هانی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

چرا ویدا جان.مطمئنم بهتون خوش میگذره.یعنی امیدوارم که به تو و شوهرت خوش بگذره اینباری که اومدی رشت.میهمان نوازهای خوبی هستیما.
خوشحالم که با یه ناصریایی خوب تو جنوب آشنا هستم.

عزیزی هانی جان. محبت داری. من هم از آشنایی با شما خیلی خوشحالم. شما هم انشالله تشریف اوردید کرج یا هوس جنوب زد به سرت حتما تشریف بیار پیش خودم. خوشحال میشم.

علیرضا نجیب چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:46 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

دلتنگ دلتنگم بیتاب بیتابم بیدار بیدارم امشب نمیخوابم
بارون نمیباره تو این کویر درد بانوی شبنم پوش به خونمون برگرد
به خونمون برگرد بانوی بیداری تو که گل خورشید رو دامنت داری خورشیدو میبردن تو گریه میکردی تعبیر خوابم شد اینکه تو برگردی


لینک دانلودش تو وبلاگ من اگر چه تکراری ولی صدای ناصر صد بار شنیدنش لذت بخشه
بهم سر بزن خیلیه سر نزدی ها فقط یه نظر کوچیک بزاری انگار دنیارو بهم دادن باشه میای هااا؟؟؟؟

باور کن خیلی سر میزنم. زیاد اهل نوشتن نیستم. ولی چشم. این بار نظر هم میدم. ممنون بابت حضورت.

احسان پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:43

سلام
آهنگی خونده ناصریا به اسم شهلا

اگه داری بی زحمت بزار

ممنون

سلام. چشم. ولی کیفیت خیلی پایینی داره. میزارم براتون.

هانی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:22 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

هر روز سر میزنم به وبت ویدا جان.فکر نکنی نمیام.من هر روز هستم

نظر لطفته هانی جان...

ویدا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:54

یه چند روزیه دل و دماغ آپ کردن ندارم. امیدوارم دوستای گلم که هر روز سر میزنن منو ببخشن.

احسان چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:23

انشااله خانم‌ ، همیشه در مسیر تعالی موفق باشی

خدا ببخشه

هانی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:00 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام ویدا جان.حالت بهتر شد؟راستی یه سوال داشتم.یه مستند ساخته بودن برای ناصر.یه تیزر 2 دقیقه ای هم ازش تو اینترنت پخش شده بود.نمیدونین چی شد؟میشه گیرش آورد؟

سلام. اطلاع ندارم عزیزم. از کدوم وبلاگ یا سایت پخش شده؟ از همون جا باید پیگیری کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد