مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ ای خدای خوشگلم از ناصر عبداللهی

با یه کار زیبا از ناصر عزیزمون در خدمت شما دوستان عزیزم هستم به نام ای خدای خوشگلم. البته این اسمو خودم براش گذاشتم. نمیدونم واقعا اسم آهنگ چیه... ولی اگه نشنیدید امیدوارم دانلود کنید و از شنیدن این کار بسیار دلنشین لذت ببرید. کار بعدی که میخوام بزارم آهنگ گل گلخونه از عارف هست که با صدای ناصر عزیز خونده شده. اگه شنیدید برام کامنت بزارید که یه کار دیگه ای براتون بزارم. شاد باشید دوستان خوبم...






دانلود آهنگ ای خدای خوشگلم با صدای ناصر عبداللهی


نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:20 http://parspa.com/?q=regnuser&moref=6022

کسب درآمد از سایت و وبلاگ شخصی از تک تک بازدید های خود با قرار دادن یک کد ساده درآمد کسب کنید. در این سیستم هیچ بنری و یا لینکی در سایت شما نمایش داده نمیشود و بازدید کننده گان هنگامی که به سایت شما وارد شوند یک صفحه پاپ آپ باز شده و شما از بازدید کننده گان کسب درآمد میکنید .
پس هرچه سریع تر عضو شوید

ویدا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:59

خیلی زیبا بود زنده باد بزرگ مرد جنوب شروه خوان بغض بندر دلم براش تنگ شده

ویدا؟؟ تو فروزان نیستی؟ یاس کبود؟!

احسان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:52

دنیایی ازت ممنونم ویدا جان
حتما اون کار عارف که با صدای ناصر هستشو بزار
مطمئنا خیلی ها نشنیدن که یکیش خودمم
این آهنگم اسمش فکر کنم لحظه های عاشقی باشه
که برای حضرت حق ناصر عزیز خونده بود که خوشبختانه من داشتمش

سپاس

خواهش میکنم....

راستم میگی. فکر میکنم لحظه های عاشقی درسته.

ا پس اون کارو نشنیدید... اگه اینجوره کلی کار ازش دارم که نشنیدید. منتها از حالا بگم کیفیتش خیلی خوب نیست متاسفانه. ولی بازم غنیمته.

منتظر کارهای بعدی باشید;-)

احسان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:11

سلام مجدد
این آهنگ کامل گوش دادم با یکیه من فرق میکرد.از من کاملتره

راستی چه عکسایی از ناصر گیر میاری!بابا من عاشقه این عکسایی که ازش میزاری ام.

ضمنا آهنگ نارت زیادموم (فصل بهار) ورژن گیتار
این اهنگو بایه خانومی خونده . میگن خانومش بوده.
درسته؟
کمی لهجه ی بندری داره

عکسهارو خانم گلش فاطمه عزیز لطف کرده بهم داده. اون آهنگم با خواهر زن گلشه. صدیقه فهیمی. صدای خیلی نازی داره. انشالله کارهای صدیقه رو هم سر فرصت میزارم.

ویدا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:55

سلام ویدا خانم من ویدا ۲۰ساله از بندرعباس هستم من فروزان نیستم هم اسم شما هستم خوشحال شدم از این جهت ویدا خانم جان ویدا جان فروزان کیه ؟؟ یاس کبود؟؟ من ۸ سال هست ناصر را دوست دارم دلم یراش خیلی خیلی تنگ شده سر خاکش نرفتم چون اعتقاد دارم نرفته مثل عیسی مسیج به اسمان رفته و دوباره برمیگرده اره میدونم برمیگرده از زحمتهایی که میکشی تشکر میکنم خوش باشی زنده باد بزرگ مرد جنوب شروه خوان بغض بندر

سلام. خوش اومدید. آخه یه دوستی دارم هر بار میاد با یه اسمی کامنت میزاره. دلیلشو نمیدونم. آی پی شما هم مثل اون بود. واسه همین سوال کردم. به هر حال ممنونم.

علیرضا نجیب دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:41

گریه کردم گریه کردم اما دردمو میگم دردم اینه ای خدا ناصر کووو ناصریا کجاس بخدا دارم دیوونه میشم دلم میخواد ببینمش از نزدیک ای خدا

ویدا خیلی ناراحتم دلم خیلی گرفته دلم برا ناصر یه ذره شده

آهنگ بنمای رخ رو گیر نیو وردی

سلام. نه هنوز.

علیرضا نجیب چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

وای گلن عشقت خدا این بهارن زندگیم مه فدا تو ببو آیه به آیه دلم
ای تو صاحب منزلم ای خدای خوشگلوم
وای خدا ویدا خیلی خیلی قشنگه اصلا انرژی میگیرم وای خدایا
چقدر زیباست صد و بیس بار گوشش دادم هنوز سیر نشدم خدا خیرت بده که یاد ناصرو زنده نگه میداری
کلک دوتا از این آهنگاتم به ما بده

خوشحالم که مثل همیشه دوست داشتید. خوبه که هر از گاهی یه کار جدید بشنوید دیگه. ضمنا این باعث میشه بیشتر بهم سر بزنید. ممنون از محبتتون.

علیرضا نجیب پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

ویدا بیشتر بهت سر بزنم!!!! من هروز غیر ممکنه وارد وبلاگت نشم من همش منتظره آهنگ جدیدتم اگه هم نباشه اون عکس ناصرو نگاه میکنم و لذت میبرم
راستی هزار هزارو تو وبلاگم بلینکم؟؟؟
درضمن خیلی لفظ قلم حرف میزنی یکم خودمونی باش بدت نیاد ها ببخشید اگه بدت اومد

نه بدم نمیاد. آخه محیط وبلاگ اینجوری میطلبه:-))) از اول اینجا همین جوری بودم نمیشه یهو عوض شم دیگه;-) باشه. حتما کار جدیدم سعی میکنم اولییین فرصت بزارم. راستی سایز عکس رو کوچکتر میکردم بهتر و زیباتر بود. نه؟ دلم نیومد. لینک آهنگم بزار اشکالی نداره.

هانی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:41 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام ویدای عزیز.مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.واقعا دستت درد نکنه.

سلام. خواهش میکنم عزیزززم. کاری نکردم;-)

هانی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:18 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

راستی ویدای عزیز.اگه مایل بودی منو با عنوان وب تفریحی ستاره ی ایران لینک کن.وبتو بخاطر عشقم ناصریای عزیز و بخاطر کارهای زیبایی که میذاری ویدای عزیز.لینک کردم با اجازه ت البته.باز منتظر کارهای شنیده نشده هستمومرسی از زحماتت

با کمال افتخار...

علیرضا نجیب یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:28 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

وا گلن عشقت خدا می مه بهارن بندگیم
صد تا صد لحظه و لحظه افتخارن زندگیم
مه فدای تو ببو مه فدای یه تو ببو آیه به آیه ی دلم
ای تو صاحب منزلن ای خدای خوشگلُم
نور عشقت که بیاد عشق تو یک دم گم بو
جای عشقت بین این شهر تو دل مردم ابو
بلبل عشق از خان تو همه گنوغمن
مست و سر خوش از طلوعن شمس پر فروغمن
وا گلن عشقت خدا می مه بهارن بندگیم
صد تا صد لحظه و لحظه افتخارن زندگیم
مه فدای تو ببو مه فدای یه تو ببو آیه به آیه ی دلم
ای تو صاحب منزلن ای خدای خوشگلُم
وا گلن عشقت خدا کپ کپ دل هامون زدن
اون نشان عاشقیت وا آبو گِل خامون زدن
لحظوان عاشقی لحظوان عاشقی
کپ و لک و عمری با کسی
چه بگم با کس و ناکس
تو برام همه کسی

ترخدا نیگاه کن به شعری که گفته((ناصر گفته دیگه؟؟))
اصلا به همچین کسی میاد که بر اثر مصرف مشروب فوت کرده باشه یعنی لعنت هفت دنیا برکسایی که این شایعه رو برای ناصر عزیز کردن زورم میاد نصف بیشتر مردم ایران بر همین باورن
ای خداااااااا

شنونده باید عاقل باشه... آفرین. فقط یه جاهایی اشکال داشت. فکر کنم متن صحیح شعر تو وبلاگ اصل ناصر باشه.

احسان دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:23

اوه اوه اوه

علیرضا جان
شعرو سر تا سر به هم ریختی عزیزم

عزیزم شعر گوش می کردی دقیق
بعد می نوشتی

علیرضا نجیب سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:20 http://nasser-abdollahi.mihanblog.com/

بندری نیستم که اونایی که بندرین باید کمکمون کنن

Mojtaba TH چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 http://nasser-abdollahi.blogfa.com

سلام!
ممنون از زحمات شما....
اگه اشتباه نکنم فکر کنم نام این ترانه نور عشق باشه....!
یه خواهشی که دارم اینه که ترانه هایی که از ناصرکمتر شنیده شده یا اصلا شنیده نشده بذارین لطفا....!
شاد و پیروز باشید........

سلام. خواهش میکنم. تا امروز هم سعی ام بر همین بوده. انشالله در آینده هم ادامه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد