مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ گل خاکستری

سلام. به درخواست یکی از دوستان عزیزم این بار دانلود آهنگ گل خاکستری رو با صدای همیشه جاوید ناصر عبداللهی عزیز میزارم. به این امید که دوستانی که نشنیده بودند لذت ببرند.




دانلود آهنگ گل خاکستری


نظرات 4 + ارسال نظر
احسان شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:16

دور از تو کجای دنیا میه دلشکسته جامن

سپاس و سپاس از شما .با اینکه اینکارو داشتم ولی شنیدنه برای چندین بار خالی از لطف نبود

ممنونتم و منتظر آثار جاودانه ناصریا عزیز هستیم

سپاس از محبت شما.

محبوبه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:27

سلام ویدا خانم خوبین میخواستم کاش کلیپ همین عکس ناصر را هم میذاشیتد خیلیث دوست دارم ممونم از اینکه ناصر را زنده نگه میدارید چون زنده است برای همیشه خسته نباشی خیلی دوست دارم

ممنون.

هانی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام ویدا جان.دستت درد نکنه.بازم مثل اون آهنگ هزارهزار که پست قبلیت بود داری؟آهنگهایی که قبلا نشنیده باشیم.این آهنگها رو از کجا میاری چون وبلاگ اختصاصی ناصریا هم اینا رو نداره.وبت کولاکه.من مدام سرمیزنم به امید کاری که نشنیده باشم.مرسی از زحماتت عزیزم.مرسی

مرسی هانی جان. این نظر لطف توئه. البته دوستان دیگه هم این کارها رو دارن. منتها به علت مشغله زیاد شاید نمیرسن کارها رو تو وب بزارن. خوشحالم که دوست داشتی. حتما کارهای دیگه ای هم هست. تو فرصت های مناسب براتون میزارم. شاد و سلامت باشید دوست خوبم.

سامان جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

سلام. شیوه ی اشنایی من بااقای ناصرعبداللهی خیلی کمک کرد که من بیشتر دوسش داشته باشم.خواستم بگم ناصر عبداللهی انسانی ارزشمندیه.ممنون از زحماتت. "وبت همیشه به روز و تازست"این با عقل جور در نمی یهد.دمت گرم.

سلام. مگر چطور با ایشون آشنا شدید؟ دوست دارم بشنوم. ضمنا ممنون بابت اظهار لطفتون نسبت به این وبلاگ. من جز علاقه ام کاری انجام ندادم. شاد و سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد