مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

91/10/10

چهل و دومین سالگرد تولد صدای بی همتای جنوب، مردی از دیار شعر و شرجی، ناصر عبداللهی بر تمام دوستداران اون عزیز مبارک باد...




دانلود آهنگ زیبای نازنینم با صدای ناصر عبداللهی



نظرات 12 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:48

تبریک به ناصر عزیز که همیشه یادش مثل وجوده پاکش زنده هست.

از این عکس میشه یه توضیحی بدین و ویدئوی این اجرا هم موجود هست؟

من هم دقیقا نمیدونم کجاست دوست عزیز. ویدئوشم ندیدم متاسفانه

مبینا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:26

با سلام اهنگ خیلی قشنگی بود دستت در نکنه بازم ناصر برای نازنین خوانده یا نه ؟؟؟ ممون میشم

بله عزیزم. همون کاری که میخونه دخت باباشه ولله...

لبخند گل زیباست سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 http://1rahnema.blogfa.com/

سلام
من هم با اینکه بعضی نقدم کرده اند اما ناصر را دوست دارم.

تقصیر شما نیست. ناصر زیادی دوست داشتنیست....

محمد علی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:56

با سلام ببخشید نوید جان و نینا و نازنین متولد چه ماهی و چه سالی هستند؟؟ممون میشم بدانم

یه سوال برام پیش اومده و اون اینه که شما چرا هر بار با اسم های مختلف میاید داخل وبلاگ من و کامنت میزارید؟؟ برام سوال شده. خوب با همون اسم واقعی خودتون هم همیشه کامنت بدید من جواب میدم! نینا و نامی متولد دی ماه هستند. نوید هم مهر اگه اشتباه نکرده باشم...

احسان سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:57

شرمنده... اطلاعی دارین که ناصر عزیز چندتا تک آهنگ غیر از اینایی که گذاشتین داره؟
چون ما به امید همین کارا جوری شده روزی 2 -3 بار وبلاگتونو باز میکنم . آرشیوی از عکسای ناصر دارم هروز باید نگاهشون کنم جوری که پسر 3 سالمم عادت کرده و همش میگه آصر . جالبتر اینکه امشب (12 دی) شبکه 2 یادی از ناصر کرد پسرم تا که شنید زودتر از من پای تلویزیون بود.
واقعا چه سرَی هستش ، خدا میدونه که کوچیک و بزرگ.....

واقعا همین طوره که میگید. من هم برام سوال شده. امیدوارم روزی به جواب این سوال برسیم.
در رابطه با سوالتون، کارهای زیادی هست. ولی اکثر کارها پخش شده. اگه دوست داشته باشید میتونم از کارهای معنوی ناصر عزیز هم براتون بزارم نمیدونم دارید یا نه. کارهایی مثل خداوند عیسی و ....... چند آلبوم هست. ممنون که سر میزنید.

احسان پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:52

سلام مجدد
کارای معنوی ناصرو دارم بیشتریشونو . شنیدم برای دخترش یه کار دیگه ام خونده اگه تونستین اونو بزارین.
راستی اهنگ نازنینم خیلی فضای قشنگی داره فقط کلامش زیاد مفهوم نبود.

راستی من احسان سلیمانی مقدم از بچه های موسیقی سیستان و بلوچستان هستم که از طریق وبلاگ آخرین ستاره آشنا شدم باهاتون.
من چندتا کار برای ناصر عزیز اجرا کردم . نمیدونم شنیدین یا نه؟

فروزان پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:03

سلام ویدا جان این اهنگ قشنگ بود ولی اون اهنگ نازنین ناصر نبود که میگه نازنین عشق ولله گوش بده تا بفهمی من اشتباه نمی کنم ممون میشم اون هم بذاری

چشم. اون هم به زودی...

ویدا ( در پاسخ به آقا احسان) جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:07

آقا احسان متاسفانه کارهایی رو که گفتید نشنیدم. ممنون میشم برام میل کنید و اگر هم اجازه ی پخش کارها رو بدید، داخل وبلاگ بزارم.
بازم ممنون!

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:55 http://ahledarya.blogsky.com/

سلام خانومی ...
خوبی ؟ چه خبر ؟
به من هم سر بزن !

/بی تا/

سلام عزیززززز دلم... چشم! سلامتی گلم. یه کم مشغول درس و امتحانات بودم که خدا رو شکر به خوبی تموم شد. البته شنبه و یکشنبه هم دو تا امتحان آسون دارم. عزیزی...

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 http://ahledarya.blogsky.com/

لطف داری خانومی ...
دلم واست یه ذررررررررررررررررررررررررررررره شده !!

/بی تا/

من بیشتتتتتتتتتتتر...........مخصوصا که امروز عکست رو هم دیدم دیگه خیلی خیلللللللللللی دلتنگت شدم عزیز دلم! خیلی دوستت دارم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20

آپم !

/بی تا/

امیر پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:21

سلام گفتید یه آهنگ خونده ناصر جان به نام دخت باباشه...بی زحمت اونم بذارید اگه میشه لینکشم بدید

سلام آقا امیر. متاسفانه تا مدتی جایی هستم که دسترسی به سیستمم ندارم. ممکنه تا عید طول بکشه. ولی چشم. قولش رو بهتون میدم. ممنون که سر زدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد