مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

درگذشت پدر بزرگوار اسحاق احمدی هنرمند خوب هرمزگانی

دوستان گلم، متاسفانه امروز از طریق دوست خوبم سپیده ی عزیز خبر فوت پدر اسحاق احمدی هنرمند خوب بندرعباسی رو شنیدم و بسیار ناراحت شدم.


از این طریق درگذشت پدر بزرگوار این هنرمند عزیز هرمزگانی را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برایشان صبر و شکیبایی خواستارم. انشالله ما رو هم در غم خودشون شریک بدونند.


روحشون شاد و قرین رحمت الهی باد...

نظرات 4 + ارسال نظر
ارشا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:38 http://pvrym.blogsky.com/

منم تسلیت میگم.
سرفراز وسربلند باشی.

زنده باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:50

Khoda. Rahmateshun Kone.

فزوزان یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:49

سلام من هم تسلیت میگویم و تولد ناصریا را به خانواده بزرگ ناصر عبدالهی به خواهرشون نسرین و پدر و مادر به همسر خوب ناصر و فرزندان گلش تبریک میگویم امیدوارم هر جا هست خوشش باشه در ضمن امروز براش کیکی گرفتم به همه دادم از طرف خودش جات خلی ویدا جان از قول من به فاطمه جان تبریک بگو دلم برات تنگ شده

احسان دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:40

خدا رحمتش کنه

سایه ای بود و پناهی بود و نیست

شانه ام را تکیه گاهی بود و نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد