مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ خواب ستاره ها از ناصر عبداللهی

سلام


دوست عزیزم این هم لینک آهنگ خواب ستاره ها که درخواست کرده بودی...


این کار رو ناصر عزیز با مهرداد شهسوارزاده به صورت دو صدایی خوانده و کار بسیار زیبایی ست.


به دوستانی که این کار رو نشنیدن پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنند.






دانلود آهنگ زیبای خواب ستاره ها با صدای ناصر عبداللهی



نظرات 17 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:20

سلام دستت درد نکنه اشکم در امد مرسی بخدا کربلا میرم واست دعا میکنم البته محرم بودم واست دعا کردم خیلی زیاد شمارتو نداشتم نگرنه تماس میگرفتم تا سلام بدی به اقامون
منتظر پست های قشنگت هستم

ممنونم

ستوده -گیلان سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:30

با سلام ویدا جان من جور دنبال فیلم بازیگر میگردم همون که ناصریا توش بازی کرده توی اینترنت هرچی گشتم نبود کارگردانشم مرحوم رضا صفدری که خودش توش بود میگردم اگه داری لطف کن بذار و یا راهنمایم کن چه کنم اخه مشتاق ناصریام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممون در ضمن ۶ سال است ناصریا نیست اما هنوز هست اره هست در وجودادمها قلبشون خوابشون و فکرشون و...... هنوز کنسرت میده میخونه عاشقانه سلام به همسر مهربانش برسون بگو که کربلا بودم واسه همه خانواده ناصریا پارچه سبز بستم و برای ناصریا دعا کردم راستی خیلی جات خالی بودقربانت منتظجواب گرمت هستم.
میبوسمت

انشالله سر فرصت براتون میزارم. فکر میکنم تو وبلاگ آخرین ستاره هم بتونید پیدا کنید

نگاه -اصفهان سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:32

سلام ویدا جان چه عکس قشنگی اینجا کجاست مال چه سالی است ؟؟ مممون خسته نباشی طرفدار پربا قرصت نگاه از اصفهان

عزیزم نمیدونم کجاست. ولی این عکس رو از فاطمه جان گرفتم و اسکن کردم عزیزم. این عکس رو جلوی آیینه اش میزاره

فروزان سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:34

سلام گلی خوبی دلم واست تنگ شده بازم گل کاشتی ممون داداشم خیلی ازت تشکر کرد گفت انشائالله موفق باشی
خیلی دوست دارم
شب یلدا واسه ناصریا پست جدید میذاری ؟؟؟ من وبلاگت و خودت را از همه بیشتر دوست دارم بدون اغراق
دلم برای ناصریال تنگ شده

عزیز دلم لطف داری. ممنونتم. انشالله

مطهره- اصفهان سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:12

با سلام ویدا جان من در سایت /www.nasserabdollahi.com که در لیست دوستانت بود رفتم در مجموعه تمامی کنسرت ها و فول آلبوم ناصر عبداللهی با بیش از 260 ویدئو !
که کلیک کردم صفحه باز شد ناصرو خانواده انتخاب کردم اهنگ نازنین بود که ناصر واسه دخترش خونده بود میخوند را میخوام هرکاری کردم دانلود نشد ادرسش اینه

http://www.youtube.com/watch?v=I8E9jU944oI&list=PLB1ACFF985DB7207E
اگه داری میشه بذاری من یه اهنگ ناطنین از ناصر عبدالهی دارم اما این با اون فرق داره جدیده ممون میشم منتظرم

بله عزیزم دارمش... همون که میگه عشق باباشه ولله؟؟ :-) اونم انشالله سر فرصت حتما برات میزارم...

مطهره سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:33

ممون جوابمو دادی پس منتظرم دستت درد نکنه

ستوده سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:34

عزیزم ویدا جان ممون میگم تو کاملش را داری یا تو هم قسمتیش را داری از بازیگر را ممون منتظرم؟؟

همون قسمت که ناصر عزیز میخونه رو دارم فقط!

احسان چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06

دستت درد نکنه
یادمه زمانی که این آلبوم آمد من کاستشو گرفتم و یک آلبوم مشترک بود فکر کنم اولین آهنگ ولی متاسفانه نوارشو گم کردم وقتی دیدم گذاشتی خیلی خوشحال شدم . لطفا اگه میشه برای سالگرد ناصر کاری که برای دخترش نازنین خونده بودو بزار
ممنون میشم

سلام

انشالله حتما این کار را خواهم کرد...

یه کار دیگه هم دارم که اونم همین روزا براتون میزارم. اون کارم کمتر کسی شنیده...

محمد علی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:29

ویدا جان سلام خسته نباشی مدتی است میخوام این مطلب را بگم اما روم نشد تا بلاخره گفتم ببخشید ناراحتت کردم اما توی دلم بود بخدا
میگم کمی از دست ناصریا دلخور شدم واسه نویدو نازنین ترانه گفته اما برای نامی محمد و نینا کوچولو هیچی با اینحال دوستش دارم موفق باشی
به خانواده اش سلام برسان

حتما گفته عزیزم...

برای نینا که میدونم چشمون تو ستاره رو خونده. برای نامی هم حتما خونده منتها اطلاعی ندارم کدوم کار...

کامران پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:08

سلام
اهنگ چشمون تو ستاره با صدای ناصر را میذارید تا دانلود کنم؟ با تشکر

سلام. خیلی دوست دارم بزارم. ولی باید قبلش اجازه بگیرم. متاسفانه فعلا برام مقدور نیست دوست عزیز...

فاطمه پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:06

سلام
ویدا جان من دفترچه شعری دارم به نام عشقانه می پرستمت همراه چند پوستر ی درست کردم واسه ناصریا واسه شب یلدا میشه ایملتو بدی تا برات بفرستم وبخونی اگه شهری دوست داشتی بذاری همراه با پوستر ممنون میشم
در ضمن منتظر اهنگ های ناصریا هستیم همیشه خسته هم نباشی

بله عزیزم.

ممنونم

Vida_acc777@yahoo.com

الهام جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33

ویدا جان
گله دارم ازت / خیلی مارو اذیت میکنی.میخوای یه کارو بزاری جوون به لبمون میکنی.ماهی یکی دوتا تاپیک میزاری .بابا مردیم بخدا بزار کارای ناصرو دیگه

سلام الهام جان. عزیزم من که تمام تلاشمو کردم و هر کاری خواستید رو گذاشتم! فقط چشمون تو ستاره رو اجازه ندارم و حوصله ی دردسرم ندارم عزیز دلم. یه بیست روز دیگه انشالله فاطمه جون رو میبینم و اجازشو میگیرم. بعد هم اینکه باور کنید من هم مثل شمام و کاری اضاقه تر از شما ندارم. ولی کارهایی که ببینم بعضی از دوستان دنبالش هستند رو براشون میزارم. بازم ممنون از حضورت عزیزم...

محمد جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37

سلام خدمت شما

سرکار خانم ویدا از بابت این اهنگ که برای بنده گذاشتید

از شما سپاس گذارم




سلام. خواهش میکنم. وظیفه ام بود.

ملیح جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:15

سلام ببخشید اهنگ مزن سنگ ناصریا میخواستم دارید؟؟؟ ممون اگر داشتید میذارید؟؟

سلام عزیزم. بله دارم و قبلا هم در وبلاگ گذاشتم. اینم آدرسش:

http://baro0n.blogsky.com/1391/07/09/post-68

Arashrad1010 جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:52 http://starend.blogsky.com/

سلام


خیلی زحمت کشیدین

خیلی دنبال این آهنگ بودم

اگه اشتباه نکنم تیتراژ پایانی یه سریال بود که سال 80-81 از

شبکه دو بخش می شد

مرسی باز هم

سلام. خواهش میکنم. کاری نکردم دوست عزیز...

بله. تیتراژ پایانی یه سریال بود.

sepideh شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:05 http://lahzehayesepid.blogsky.com/


«انا لله و انا الیه راجعون»

درگذشت پدر بزرگوار اسحاق احمدی، هنرمند عزیز هرمزگانی را به ایشان و خانواده عزیزشان تسلیت عرض می کنم..

جهت شادی روح این بزرگوار فاتحه ای قرائت می کنیم.

خدا بیامرزتشون....

مهدی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:08

سلام.دیرآپ میشین؟کجارفتی؟وبلاگmusic2002یه پرونده پروپیمان راجع به ناصرکارکرده shareکنی بدنیست.به درود

سلام. نبودم. چند روزی سفر بودم. ببخشید دیگه.... ممنون از اطلاع رسانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد