مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود مهر علی و زهرا

یه مدته بازدیدهای وبلاگم رو چک میکنم. بیشترین مراجعه برای دانلود آهنگ مهر علی و زهرای ناصر عزیزه. با توجه به اینکه امروز سالگرد ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه بود، لینک دانلود  این آهنگ زیبا رو برای دوستای خوبم میزارم و این روز مبارک رو به همه تبریک میگم....




دانلود مهر علی و زهرا با صدای همیشه جاوید ناصر عبداللهی


ضمن این که  امروز روز عقد تنها برادرم حمید هم بود. برای عروس خوشگلمون و داداش گلم هم آرزوی خوشبختی میکنم.


همیشه شاد باشید، انشالله


نظرات 3 + ارسال نظر
mina چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:32 http://www.nasseria.net

mobarakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ishalla ke khoshbakht beshannnnnnnnnnn

مررررررررررسی عزیززززززززم

انشالله همه ی جوونها خوشبخت بشن...

چه خبرررررررررررر؟؟؟ پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30

مبارک باشه و خوشبخت باشند همیشه مثل روزهای خوش اول زندگی....همیشه ماه عسل باشه واسشون

ممنوووووووووون... همچنین برای شما

فروزان جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:36

با سلام تبریک میگم امیدوارم خوشبخت بشند از قول من تبریک بگو

ممنون عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد