مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ مزن سنگ ناصر عبداللهی

دیروز داخل فایل های صوتی ام به آهنگ قدیمی مزن سنگ ناصر عزیز برخوردم که دیدم خالی از لطف نیست برای دوستانی که درخواست کرده بودند فایل صوتی رو بزارم.


البته این فایل از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست ولی به نظر من صدای ناصر هر طور که به گوش برسه زیبا و دلنشینه...





دانلود




نظرات 5 + ارسال نظر
Mojtaba Taherbakht یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32


خیلی زیبا بود...

فقط.!!!!

کیفیتش خیلی پایینه...
کاش بشه ترمیمش کرد...!

ولی باز هم تشکر...

گفتم که کیفیت خوبی نداره....

خواهش میکنم

الهام شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:18

سلام یه کار خیلی قدیمی ناصر با یه خواننده ی یزدی خونده بود اگه اونو گیر آوردی ممنون میشم
شعرش:
باز هوا شور برانگیز شد باغچه ها شاد و طرب خیز شد
...
...

سلام
ممنون الهام عزیز...
متاسفانه نشنیدم. ولی حتما پیگیری میکنم و اگه پیداش کردم برات میزارم.

محمد چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:15

باسلام خدمت شما

من اهنگی رو باصدای ناصر عزیز از شما درخواست

داشتم . نام اهنگ (خواب ستارها) که درالبوم خاکسترباد بود.

که باصرعزیز با مهرداد شهسوارزاده باهم خونده بودن

با تشکر

سلام.

بله خواب ستاره ها رو دارم. حتما طی یکی دو روز آینده براتون میزارم...

ممنون از حضورتون.

یاسمین یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:02 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام دوست عزیز...
من از طریق جستجوهای گوگلی ام به اینجا رسیدم و خیلی خوشحال شدم.
واقعا ازتون تشکر می کنم بابت وبلاگ فوق العاده خوبی که دارید.من هم یکی از شیفتگان مرام و معرفت و انسانیت و مهربانی و صدای خوب و روح آسمانی و ملکوتی خدابیامرز ناصر عبداللهی عزیز و نازنین هستم.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.
راستی من مدتها بود دلم می خواست آهنگ مزن سنگ عموناصرم را گیر بیارم ولی نمی دونستم چطوری!
الان که اینجا دیدم نمیدونید چقدر خوشحال شدم.البته هنوز نشنیدمش ولی داره دانلود میشه.
خداخیرتون بده.
ممنونم.
یاعلی.

سلام عزیزم. ممنونم از محبتت. خوشحالم که تونستم کمک کوچکی بهت بکنم. موفق باشی.

موسی طایف شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:20 http://moossa-taief.blogfa.com

اگه زحمتی نین آهنگ قدیمی ناصر چشم یارمه جونن درمونم ..بنوستی

به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد