مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

انتشار آلبوم رخصت از فردا نوزدهم شهریور در سراسر کشور!

اول از همه تبرییییییییییییییییک میگم به همه دوستداران ناصر عزیززززززززززززز بابت انتشار آلبوم!


بعد هم متن خبر رونمایی از آلبوم در تالار وحدت...





به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم رونمایی از آلبوم زنده‌یاد ناصر عبداللهی با عنوان "رخصت" در تالار وحدت،سعید معظمی (‌نماینده انتشارات دارینوش) در این مراسم گفت:مرز موسیقی نامشخص است.


وی ادامه داد:حدود 10 سال طول کشید تا آلبوم"رخصت" آماده شد که این موضوع دلایل متعددی از جمله سلیقه‌ای برخورد کردن را دارد.


وی اظهار داشت:تمایز ناصر عبداللهی یا دیگرخوانندگان،در شخصیتش بود زیرا "ناصر"، شعر را خوب می‌خواند و حافظ خوانی را نیز در برنامه های خود جای داده بود.


معظمی تصریح کرد:این موضوع همیشگی است که ستاره‌ها در گمنامی مبهم ابرها گم می‌شوند و من خاطره‌ای از قطعه "گریه کردم" ناصر عبداللهی دارم که این اثر، تمثیل تنهایی است و این قطعه،فقط یکبار خوانده و تنها یکبار هم ضبط شد.


وی ادامه داد:در قطعه "رخصت" ناصرعبداللهی گویی از رفتن خود خبر دارد و از سویی دیگر، همه ما به نحوی، زمان رفتن خود را می‌دانیم اما هیچکس از لحظه تولد خود با خبر نیست.


مهدی عندلیبی، آهنگساز و تنظیم کننده کلیه قطعات آلبوم "رخصت" ناصرعبداللهی در این مراسم گفت:‌به طور معمول،نمی‌توان روی دموها کارکرد چون صدای خواننده و ارکستر را با یک خروجی دریافت می‌کنند؛اما نکته حائز اهمیت در این راستا این است که کارهای موجود در این آلبوم،به طور یقین به صورت حرفه‌ای جمع‌آوری شده بود.


عندلیبی اظهارداشت:"ناصر" همه قطعات را حرفه‌ای خوانده بود و تنها چند تا از این کارها در حد آزمایشی بود.


وی همچنین اظهارداشت:خانواده "ناصر عبداللهی" از انتشار این اثر رضایت کامل داشتند و دلیل حضور پیدا نکردن آنها در اینجا و در این مکان،مسدوم بودن پس این خواننده ماندگار و بدین ترتیب درگیر بودن سایر اعضای خانواده به دلیل این مشکل بود.


کیارش حسن زاده ،خواننده پاپ کشورمان در این مراسم با اشاره به حضور نداشتن اعضای خانوده این خواننده ماندگار اظهار داشت:"نوید عبداللهی" پسر زنده یاد "ناصر عبداللهی" متنی را در خصوص حضور نداشتنش در این لحظه و در این مکان برایم ارسال کرده که مضمون آن چنین است.


آلبوم آخر مرحوم،پس از چالش‌هایی روانه بازار شد و نکته مهم این است که صدای" ناصر" دلنشین و زیباست،روی هر ساز و آهنگی هم که باشد،خوب است.


مهدی شمس،تهیه‌کننده آلبوم "رخصت" ناصر عبداللهی در این مراسم تصریح کرد:تیراژ اول این آلبوم موسیقی، 200 هزار عدد است و در روند انتشار این اثر،سود مالی را در نظر نگرفتم و به دلیل اینکه ناصر و آهنگهایش را خیلی دوست داشتم،‌بودن نامم در کنار نام "ناصر عبداللهی" برایم افتخاری است.


وی خاطرنشان کرد:در انتشار این آلبوم،بحث معنویت برایم الویت بیشتری داشت و این آلبوم از صبح فردا، 19 شهریور در سراسر ایران در دسترس علاقمندان زنده‌یاد "ناصر عبداللهی" قرار می‌گیرد.


گفتنی است؛آلبوم "رخصت" با صدای ناصر عبداللهی از 10 قطعه به نام‌های "راز مبهم"،"پنجره"، "رخصت"،"دیوار حاشا"،"دل عاشق"،"عشق قشمی"، "قصه  ماه و پلنگ"،"هستی من"،"دموی آلبوم" و "رخصت" بی‌کلام  تشکیل شده است.


شایان ذکر است؛مهدی عندلیبی نوازنده پیانو ،‌کیبورد و سازهای الکترونیک و سینتی سایزر، بهزاد پیشرو درامز،فرهاد مجذوب گیتار الکتریک،فیروز ویسانلو گیتار کلاسیک،بابک ریاحی پور و مهدی عندلیبی گیتار باس،‌گروه زهی"پارت" ،ویولن وبابک شهرکی کمانچه از جمله نوازندگان هستند که در تهیه‌این آلبوم با وی همکاری داشته‌اند.



نظرات 2 + ارسال نظر
هانی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:03 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

سلام.خدا رو شکر بالاخره آلبوم منتشر شد.تبریک میگم به شما و همه ی دوستداران ناصریا.ناصر همیشه برای ما زنده ست.

ممنون هانی جان. تبریک به تمام دوستداران اون عزیز...

رضا فولادپنجه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:40 http://fuladpanjeh.ir

عالی بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد