مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ نجابت از عمران طاهری

سلام سلام به همه دوستای خوبم


امروز یه کار از عمران عزیز شنیدم که واااااااای..............


قشنگ ترین کار ناصر عزیززززززززززززو بازخونی کرده واقعاااااا محشره. همون گلبرگ گل لالای گل......


عالی عالی عاااااااااااالی........


اینقدر ذوق کردم که میدونم همه دوستایی که نشنیدن هم همین حسو پیدا میکنن بعد شنیدنش....


مرسی عمران عزیز... مررررررسی........




دانلود


ممنون از دوستی که بهم گفت دانلودش کنم. ممنونننننننننم... چون میدونست عاشق این آهنگم.....


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:52

تشکر به یاد خودت میگوشم


چطور بود؟؟!

مسعود چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:06

با سلام
اگر خود اهنگ
نجابت ناصریا را داری بذار واسه دانلود منتظرم یا علی

چشم. همین الان این کارو میکنم.

sسaشlم پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:03 http://makibike.ir

وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای ولی وای وای وای وای وای ولی ولی وای وای وای وای وای ولی.


عالی




ناصر. هواتو کردم



دوستت دارم به خدا بگو بابت هدیه ایی مثل شما ازشون ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد