مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

دانلود آهنگ بدو بدو از ناصر عبداللهی

یه کار زیبا از ناصر عبداللهی عزیز داشتم که براتون میزارم گوش کنید. شاید همه این کار رو نشنیده باشید. من که خیلی از شنیدنش لذت میبرم...




دانلود آهنگ زیبای بدو بدو با صدای دلنشین ناصر عبداللهی



شاد باشید.


نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:08

سلام
خوبی؟بابا خیلی باحالی ادامه بده
دلم برات تنگ شده
چقدر دلم برای ناصریا تنگ شده کاشکی بدونه

سلام عزیزم.

چشم. ممنون

sep!deh شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:28 http://lahzehayesepid.blogsky.com


آپ کردمااااااااااا

دیدم. فقط یه عکس...

majnon چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:53

سلام من نشنیده بودم...واقعا لذت بردم

ممنونم..خدایش بیامرزاد

ممنونم...

. سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:31

سلام خانومی تحویل بگیر !!!!

/بی تا/

سلاااام عزیز دلم...... بابا نو تحویل نمیگیری.. من که همیشه دوستت دارررم

اکبر چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:00

سلام

مرسی دوست عزیز.فوقالعاده لذت بردم

زنده باشید...

ندا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:06 http://www.varaminnameh.com

سلام
وبلاگ باحالی داررید خوشحال می شوم سری هم به سایت ما بزنید و در صورت تمایل تبادل لینک کنیم.
در صورت تمایل برای تبادل لینک اسم وبلاگتان را همراه با نظرتان در سایت بگزارید.
www.varaminnameh.com

الهام سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:37

دستت درد نکنه .
اگه میشه از کارایی که خیلی قدیمیه مثل این بیشتر بزار از ناصر عزیز. راستی یه خواننده ی جنوبی به اسم احسان سلیمانی مقدم از خوانندگان قدیمی که دوست صمیمی ناصر بوده صداش خیلی شبیه ناصره.یکی به من گفتش صداشو شنیدم واقعا ناصرو دوباره زنده کرد برام . اگر ازش کاری تو اینترنتت پیدا کردی برامون بزار.
تک آهنگای ناب و قدیمی ناصر یادت نره...

سلام. خوشحالم که دوست داشتی. بیشتر دوست دارم کارهایی که زیاد پخش نشده رو بزارم. اگه آهنگ خاصی مد نظر شماست اگه لطف کنید بگید حتما براتون میزارم.

از خواننده ای که گفتید من متاسفانه شناختی ندارم و صداشون رو نشنیدم. کنجکاو شدم صداشون رو بشنوم. حتما در اولین فرصت پیگیر کارهاشون خواهم بود.

من به شخصه صدای عمران طاهری رو بعد از ناصر عزیز میپسندم . چون با اینکه سبک خودشون رو دارند ولی برام ته صداش یادآور ناصر عزیزه. بهتون پیشنهاد میکنم حتما کارهاشون رو گوش کنید.

شاد و سربلند باشید/

علیرضا نجیب دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:18 http://www.nasser-abdollahi.mihanblog.com

دستت درد نکنه از اون آهنگایی بود که اشکمو در اورد هر وقت از این آهنگا گوش میدم گریه میکنم

علیرضا نجیب دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:35 http://www.nasser-abdollahi.mihanblog.com

یه چیز دیگه انقد این آهنگ زیبا بود که بعنوان یه پست گذاشتمش تو وبلاگم منبع هم ذکر کردم بدت نمیاد

سلام. نه برای چی باید بدم بیاد؟!

علیرضا نجیب شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:58 http://www.nasser-abdollahi.mihanblog.com

واااااو بابا ای ول گذاشتمش بازدید از 7و8 رسید به 80 نفر وااااو

خوشحالم...

sajjadm چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 http://makibike.ir

دست خوش ناصر چه اهنگای خوندی ماهم نشنیدیم راستی بچه ها میگن تو دی ماه امسال برنامه ایی توبرج میلاد به افتخار ناصریا ترتیب بدن این راسته

نه. فکر نکنم.

فاطمه یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:40

شاد دلت بگردوم ناصر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد