مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

بهترین بهترین من!


من تو را


               به خلوت خدایی خیال خود


               «بهترین بهترین من» خطاب می کنم،


                                          بهترین بهترین من!


.

.

.

.

فریدون مشیری



نظرات 3 + ارسال نظر
؟ یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:44

بهترینِ بهترینِ من
نوری از خدا درون بودنم
درون لحظه های ساده ی سرودنم
درون هستی و لب از سخن گشودنم
از تو گفتن و
با تو بودنم
موج می زند

Sina یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09

قول داده ام...

گاهـــــــی

هر از گاهـــــی

فانـــــوس یادت را

میان این کوچه های بی چراغ و بی چلچلـــــــه، روشن کنم

خیالت راحــــــت! من همان منـــــم؛

هنوز هم در ین شبهای بی خواب و بی خاطـــــره

میان این کوچه های تاریک پرسه میزنم

اما به هیچ ستاره‌ی دیگری سلام نخواهــــــم کرد

*************************************
راستی، سلام

sep!deh یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:42 http://lahzehayesepid.blogsky.com


من به صد خواهش و منت ز خدا خواسته‌ام..

که در این ساعت خیر..

مرغ آمین به سراغت آید..

و دعایی که تو بر لب داری به اجابت ببرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد