مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

اسم زیبای ناصر عبدالهی در لندن و بر لبان شاه ماهی موسیقی ایران

سلام  

 دوستای خوبم تو این پست براتون لینک دانلود اجرای سروش در برنامه گوگوش موزیک آکادمی در کانال جدید من و تو رو گذاشتم. برنامه خیلی خوبیه. برعکس مسابقات دیگه ظاهرا نفرات خودشون آهنگو انتخاب نمی کنن. بلکه خانم گوگوش میگه چی بخونن.  

 

روال برنامه اینه که هشت نفر شرکت کننده داره. شرکت کننده ها بعد از کلی تمرین حالا روی سن قرار میگیرن و باید جلوی دوربین اجرای زنده داشته باشن. خیلی مسابقه شاد و هیجان انگیزیه. 

 

سروش عزیز آخرین شرکت کننده مرحله اول بود و آهنگی که براش در نظر گرفتن آهنگ راز ناصر عزیز! به نظر من اجرای خییییلی خوبی داشت. اصلا فالش نمیشد و میشه گفت خیلی خوب و عالی این کارو اجرا کرد. تا جایی که گوگوش عزیز بعد از اجرا از خوشحالی بغض کرده بود. بلند شد و برای اجرای خوب سروش دست زد. 

  

 sorush

بابک سعیدی هم که چندین سال در گروه ناصر حضور داشت در این برنامه به عنوان هیئت ژوری کنار گوگوش عزیز نشسته. بابک با این اجرا حرفهای جالبی زد.

 

نمی دونید با دیدن این برنامه چه حالی شدم! دیگه بهتره من چیزی نگم و خودتون دانلود کنید. چون شنیدن کی بود مانند دیدن...  

  

برای دانلود پشت صحنه اجرای سروش اینجا کلیک کنید.  

 

برای دانلود اجرای آهنگ زیبای راز توسط سروش اینجا کلیک کنید.  

 

برای دانلود بخش نظرات اینجا کلیک کنید. 

 

  

در انتها از زحمات زیاد دوست خوبم مهدی عزیز برای آموزش لینک گزاری و تبدیل فرمت و ... تشکر میکنم. همین طور مینای گل...

 

راستی نظر یادتون نره... 

نظرات 4 + ارسال نظر
فروزان چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:45

با سلام ویدا جان
عالی بود انشائالله اجرت با خدای ناصریا باشد که ما شاد کردی

زنده باشی...

مینا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:16

خانم گوگوش هیچ نقشی در انتخاب قطعات ندارند ، همانطور کخ تا به حال حتی یک دقیقه فیلمی از " تدریس" آواز تا بحال دیده نشده !!! من فکر میکنم بیشتر خاعتبری و سعیدی در انتخاب موزیک نقش دارند و گوگوش فقط نظارت دارد !!!
ولی به هر صورت ، سروش خیلی تغییر کرده و کلاسهای آواز ثمره داشته و خوب از پس موزیک ناصر برآمد.

ممنون از نظرتون!

صبا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:19

همیشه پیگیر برنامه‌ها بودم، بسیار زیبا و هیجان‌انگیزه. خسته نباشی سروش جان

ارش جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:53 http://www.starend.blogsky.com

سلام
مرسی زحمت کشیدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد