مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

مراسم چهلم ناصر عبداللهی در تهران بر گزار می شود

زمان مراسم: فردا یک شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۴ تا ۶ فرهنگسرای کانون


آدرس: تهران خیابان ولی عصر بالاتر از شهید بهشتی خیابان ابن سینا خیابان شایان پارک شفق فرهنگسرای کانون
 

نظرات 2 + ارسال نظر
گل مینا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 17:40 http://nasserabdollahi.blogsky.com

دلتنگ دلتنگم ویداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:((((((((((((((

محمد نجفی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:52

سلام خوب هستید من همون جوان 19 ساله که گروه تلگرام ناصریا ساختم قرار بود اون چند تا عکس از مرحوم ناصر عبداللهی بفرستید ..... ای دی تلگرامم
razemobham@ هست اگه امکانش هس تلگرام بفرستید

سلام
بله شرمنده. الان من تهران هستم و عکسها پیشم نیست. خیلی گرفتارم باور کنید. میترسم قول بدم باز اینجوری بدقول بشم. من این عکسها رو به خیلی از دوستان دادم. اگه پیدا نکردید دوباره پیام بزارید من رفتم منزل چشم... میفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد