مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.
مثل روزای بارونی

مثل روزای بارونی

در این وبلاگ خواهم گفت از ناصریا از خودم و علایق شخصیم و هر چه پیش آید.

حس ششم

این مطلب رو در یکی از سایت ها خوندم. دلم نیومد که اینجا هم درجش نکنم:


رضا کریمی: برای اجرای برنامه سفری داشتیم به ترکیه؛ در حین پرواز با شرایط نامساعد جوی مواجه می شویم. مسافرا وحشت می کنند. منم معمولاْ از هر تکون هواپیما واهمه دارم. دست ناصر رو گرفته و می فشرد.

همین بهونه ای بود تا باب صحبت شوخی وار ما در مورد مرگ باز شه...

ناصر می گفت: شماره پرواز ابدی من عدد ۹ است!

می گفت: ۹ یه عدد آسمونیه و اونو عدد کمال می دانست.( همان طور که رفتنش هم بیست و نهمین روز از ماه نهم بود؛ شب شهادت نهمین امام! ...)

می گفت: در دی ماه منو به خاک می سپارند تمام این اتفاق ها زمانی می افتد که باران می بارد!

با این که تو کنسرت های مختلف همیشه درخواست های زیادی از طرف مردم برای اجرای ترانه ی هوای حوا داشتیم ولی حس می کردم ناصر از خوندن این ترانه راضی نیست!

این حس به بچه های گروه نوازنده  هم منتقل شده بود. تا جایی که ازم پرسیدن: چرا ناصر هوای حوا رو کم می خونه؟... منم همون شب این سوال رو از ناصر پرسیدم. ناصر گفت: هوای حوا شرح حال خود من است. شرح حال رو باید موقعی گفت که حال باشه...

روحش شاد و یادش گرامی...

                                 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد رضا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:32

وبلاگ خوبی داری
یادش همیشه گرامی

Mojtaba Taherbakht چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:51

فوق زیبا...

این جور حرفا تازه بعد از مرگ ناصر معنیش رو پیدا میکنه...!

ف پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:04

خیلی خاص بودی ناصر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد